فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل:

الگوهای دفاع مقدس به نسل جدید معرفی شوند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل گفت: دفاع مقدس یک گنجینه است و باید الگوهای آن را به نسل جدید معرفی کرد.
کد خبر: ۹۵۴۰۰۳۸
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سید عقیل موسوی در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای تبیین و ترویج رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان و تکریم از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران است.

موسوی شعار امسال هفته دفاع مقدس را «ما متحد هستیم» عنوان کرد و گفت: شعار «ما متحد هستیم» یعنی در مقابل آرمان‌های امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت و دولت همه نیروهای مسلح، اقوام و اقشار جامعه متحد و یکپارچه هستیم.

وی اظهار کرد: دفاع مقدس با تکیه بر ایمان مردم ایجاد شد و جنگ هشت ساله ما را قوی کرد، دفاع مقدس یک گنجینه است، باید همه جا از آن بهره‌گیری کرد و الگوهای دفاع مقدس به نسل جدید معرفی شوند.

موسوی با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس باید فرهنگ ایثار و شهادت را منتقل کنیم گفت: جوانان غیور و شجاع کشور برای دفاع از کشور با دست خالی هشت سال در مقابل دشمن ایستادند و همه آحاد جامعه تحت تأثیر فرهنگ دفاع مقدس قرار داشتند و امروز هم این فرهنگ دوباره باید ساری و جاری شود.

وی از اجرای ۲۲۰ عنوان برنامه هم زمان با هفته دفاع مقدس در شهرستان اردل خبرداد و افزود: رژه موتوری و عطرافشانی مزار شهدا، تجلیل از مادران و پدران آسمانی، اهدا ۱۹ سری جهیزیه به نوعروسان، افتتاح ۹ پایگاه بسیج، اعزام گروه جهادی، پیاده روی خانوادگی و شرکت نمادین در نمازهای جمعه، نواختن زنگ انقلاب در مدارس و دانشگاه‌ها، برگزاری یادواره شهدا، تجلیل و سرکشی از خانواده‌های شهدا ازجمله برنامه‌های سپاه طی این هفته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار