خبرهای داغ:
ایوبی خبر داد

آیین اختتامیه فعالیت‌های تابستانی کانون میعاد بهار برگزار شد+تصاویر

همدان-مدیر کانون میعاد و سازمان دانش‌آموزی شهرستان بهار از برگزاری آیین اختتامیه فعالیت‌های تابستانی کانون میعاد بهار و سازمان دانش آموزی شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۰۰۳۰
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸

محسن ایوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسيج در بهار، اظهار کرد: مراسم اختتامیه فعالیت‌های تابستانی کانون میعاد بهار و سازمان دانش آموزی شهرستان بهار با حضور امام جمعه و رئیس شورای شهر، رئیس تبلیغات اسلامی، مدیر آموزش و پرورش و معاون پرورشی و کارشناس حراست و فرهنگی هنری، رئیس کتابخانه‌های شهرستان بهار و جمعی از دانش آموزان کانون و اولیای و مربیان برگزار شد.

وی افزود: دانش آموزان با پایان کلاس‌های تابستانی این روز را جشن گرفته و پس از گذراندن اوقات فراغت در کلاس‌های تابستانی کانون در اختتامیه شرکت کرده که از آنها تقدیر به عمل آمد.

مدیر کانون میعاد و رئیس سازمان دانش آموزی شهرستان بهار تصریح کرد: نقطه قوت این مراسم اجرای برنامه‌های مختلف توسط خود دانش آموزان و هنرآموزان کانون بود که از جمله نقالی، شاهنامه خوانی، دکلمه خوانی و اجرای موسیقی سنتی از این برنامه‌ها بود.

وی اضافه کرد: گروه شاهنامه خوانی برای اولین بار برای نونهالان در سطح شهرستان تشکیل شده که علاقه‌مندان می‌توانند در این کلاس‌ها ثبت نام کنند.

ایوبی گفت: در این برنامه به صورت ابتکاری و در راستای فرهنگ سازی از مقام پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها نیز تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار