مشارکت ۱۷۰۰ دانشجو دانشگاه‌های استان کرمان در اردو‌های جهادی

معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: طرح عهد خدمت تابستان امسال، با مشارکت و حضور فعال بیش از ۱۷۰۰ دانشجوی جهادگر از دانشگاه‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۰۰۲۱
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، احسان کریم زاده، معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان کرمان با اشاره به مشارکت دانشجویان دانشگاه‌های استان در برگزاری اردو‌های جهادی در مناطق کم برخوردار و محروم گفت: طرح عهد خدمت تابستان امسال، با مشارکت و حضور فعال بیش از ۱۷۰۰ دانشجوی جهادگر از دانشگاه‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.
احسان کریم زاده افزود: در این طرح تعداد ۹۱۵ خواهر و ۷۸۵ برادر دانشجو در قالب ۳۸ گروه جهادی در عرصه‌های فرهنگی و هنری، علمی و آموزشی، مشاوره، بهداشت و درمان و عمرانی ضمن حضور در مناطق کم برخوردار استان کرمان به مردم این مناطق خدمت کردند.
معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان کرمان تاکید کرد: خدمت رسانی و تلاش در رفع مشکلات در مناطق محروم از برکات اردو‌های جهادی دانشجویی است.
کریم زاده عنوان کرد: خدمت رسانی خالصانه دانشجویان در اردو‌های جهادی، موجب خوشحالی و رضایتمندی مردم مناطق محروم و کم برخوردار استان کرمان از این اقدام ارزشمند، شده است.
او در ادامه بیان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته، در سال جدید تحصیلی نیز این خدمت در ایام تعطیلات آخر هفته و یا تعطیلات بین دو ترم دانشجویان ادامه خواهد داشت.
وی رفع مشکلات مردم مناطق محروم و عمران و آبادانی در روستا‌ها را از فواید اردو‌های جهادی دانشجویی دانست و گفت: در این اردو‌ها ضمن خدمت رسانی، مشکلات مردم این مناطق به مسوولان مربوطه برای رفع آن، انتقال داده می‌شود.
او ترویج اردو‌های جهادی دانشجویی و آشنایی مردم و مسئولان با این اردو‌ها را مهم دانست و یادآور شد: رسانه‌ها در این زمینه نقش مهمی دارند.
وی با بیان این که دانشجویان بسیجی با حضور خود در روستا‌ها برای عمران و آبادانی، سفیران کار و تلاش می‌شوند، افزود: اهالی روستا‌ها با حضور گرم دانشجویان، خود نیز برای رفع مشکلات و آبادانی منطقه خود پای کار می‌آیند و در سازندگی و رفع مشکلات سهیم می‌شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار