خبرهای داغ:

تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در دزفول

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۵۳۹۹۷۴
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج دزفول سرهنگ بهروز حکمت پور با بیان اینکه سپاه به عنوان دبیر هفته دفاع مقدس تعیین شده است، گفت: بر این اساس استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌های دزفول برای گرامیداشت باشکوه این هفته مورد تاکید است.

وی به تمهیدات در نظر گرفته شده ناحیه مقاومت بسیج دزفول برای اجرای فرهنگی، هنری و ورزشی این شهرستان اشاره کرد و افزود: برگزاری ۱۵ یادواره شهدا، گردهمایی بزرگ سران عشایر و طوایف، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی در بوستان‌های شهری و همچنین اجرای برنامه شب‌های مقاومت از جمله اقدام‌هایی است که در هفته دفاع مقدس در دزفول برگزار می‌شود.

 

سرهنگ حکمت پور ادامه داد: برگزاری گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری رژه موتوری، توزیع یکهزار بسته معیشتی و لوازم التحریر، بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی رژه ۳۱ شهریور، برگزاری شب شعر مقاومت، و همچنین برگزاری رویداد‌های مختلف هنری از دیگر برنامه‌های دزفول در هفته دفاع مقدس به شمار می‌روند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول می‌گوید: اجتماع نوجوانان گام دوم انقلاب، برگزاری مسابقه‌های متنوع ورزشی، رونمایی از کتاب پیرامون شهدای کوی آیت الله طالقانی دزفول و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط ناحیه مقاومت بسیج دزفول پیش بینی شده است.

 

وی از همراهی نکردن دستگاه‌ها و نداشتن برنامه پیرامون هفته دفاع مقدس در دزفول انتقاد و اضافه کرد: نشستی در فرمانداری دزفول برای نهایی کردن برنامه‌های هفته دفاع مقدس برگزار شد، ولی به دلیل همراهی نکردن دستگاه‌ها و نداشتن برنامه آن نشست بدون هیچ دستاوردی به پایان رسید.

 

سرهنگ حکمت پور بر ایجاد شور و نشاط اجتماعی در هفته دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: هفته دفاع مقدس گرامیداشت بزرگترین رویداد انقلاب اسلامی است و این که دستگاه‌های دزفول هیچ برنامه فرهنگی برای آن ایام تدارک ندیده اند پذیرفتنی نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار