فرمانده سپاه قروه گفت: اصلی‌ترین استراتژی دشمن بی هویت کردن نسل جوان است لذا باید تمام توان خود را در عرصه جهاد تبیین به کار گیریم تا توطئه‌های دشمنان خنثی شود.
کد خبر: ۹۵۳۹۸۴۵
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرنگار پایگاه خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ صادق جمالی صبح امروز در جمع فرماندهان پایگاه بسیج این شهرستان اظهار کرد: جبهه استکبار به دنبال این است که ما را با چالش‌هایی روبرو کند لذا برای رفع این چالش‌ها نیاز است که تلاش‌های خود را دوچندان کنیم و در همه عرصه‌های مدیریتی از جمله اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی تلاش وافری داشته باشیم.

وی افزود: عرصه فرهنگی منجر به جامعه سازی خواهد شد و ما برای این موضوع باید ساختارها، برنامه‌ها و مأموریت‌های خود را به نحو احسن برنامه ریزی کنیم و سپس اقدام کنیم.

وی خاطرنشان کرد: فرماندهان پایگاه‌ها برای راهبرد‌های دشمن باید تاکتیک‌های خاص خودشان را داشته باشند ارزش‌های انقلاب و اسلام را پر رنگ کنند.

فرمانده سپاه قروه تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی با بهره مندی از فضای رسانه‌ای و تبلیغاتی سعی بر ایجاد ناآرامی‌های اجتماعی و در دست گرفتن افکار مردم دارند لذا تلاش در مسیر جهاد تبیین و روشنگری جامعه باید از اولویت‌های ما باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه اصلی‌ترین استراتژی دشمن بی هویت کردن نسل جوان است و قطعاً برای مقابله با این توطئه باید برنامه‌های خوبی را در سطح پایگاه‌های مقاومت و محلات اسلامی داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار