شهردار منطقه 14 در نشست خبری با اصحاب رسانه مطرح کرد؛
شهردار منطقه 14 تهران در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح برنامه ها و اقدامات شهرداری در راستای رفاه و آسایش شهروندان پرداخت.
کد خبر: ۹۵۳۹۷۳۶
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱

 دکتر امیر یزدی با اشاره به اینکه از حدود سه ماه پیش به منطقه 14 آمده است، در خصوص  تعیین تکلیف ساختمان بد منظر خیابان پیروزی، گفت: به صورت پیاده از سطح منطقه بازدید کرده و نسبت به ساختمان های بدمنظر و   بافت فرسوده منطقه اطلاعات کامل دارد. وی افزود: خیابان شهید بیدهندی   سال هاست به حال خود رها شده و اعتراض    کاسبان همجوار را به همراه دارد و به زودی نسبت به تعیین تکلیف ساختمان های بد منظر و جمع آوری آن اقدام خواهد شد.

 شهردار منطقه دارالمومنین از  افزایش چهار برابری صدور پروانه ساخت و ساز، تکمیل پروژه توسعه محلی در منطقه از ابتدای سال، رایزنی با مالکان ساختمان های بزرگ در خیابان خاوران؛ ساخت بزرگترین تقاطع غیر همسطح در تقاطع بزرگراه شهید محلاتی با بزرگراه بسیج و پروژه دوربرگردان غیرهمسطح بلوار ابوذر که از خواسته های اصلی مردم است، خبر داد و اظهار امیدواری کرد قبل از شروع بارندگی ها عرشه آن را نصب کنیم. جمع آوری نهرها و جوی ها که موجب افزایش عرض معابر انجام خواهد شد و این در حالیست که منطقه 14 به دلیل بافت قدیمی نهرهای متعددی دارد که باید ساماندهی شود.

تغییر کاربری بازار گل شهید محلاتی

شهردار منطقه 14 در باره وضعیت بازار گل شهید محلاتی گفت: در مجموعه دو و نیم هکتاری بازار گل، دستورالعمل ایمنی آتش نشانی اجرا شده است و بخش زیادی از ایمن سازی هایی که براساس این دستورالعمل بود، اجرایی شده، اما این مجموعه در زمینی واقع شده که دستگاه های ستاد اجرایی، شهرداری، وزارت راه و شهرسازی، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، نظراتی دارند که قرار شد یک هیأت پنج نفره از جمله نماینده دادگستری مساله را کارشناسی و زمین آن را قیمت گذاری کنند و بعد از آن مبلغ زمین به حساب دادگستری واریز خواهد شد و در حال حاضر مقرر شد وزارت راه و شهرسازی که مالکیت زمین را در اختیار دارد، نسبت به ارائه پیشنهاد تغییر کاربری باغ گل به کمیسیون ماده 5 اقدام کند و بعد از آن که مالک زمین مشخص شد، پول به حساب مالک واریز می شود. پیشنهاد تغییر کاربری بازار گل باز هم در مورد گل و گیاه البته با رویکردی متفاوت و پیشرفته تر خواهد بود.

 

شهر بازی پارک بسیج استاندارد است

شهردار منطقه 14 در باره ایمن سازی شهربازی پارک بسیج گفت: به پیمانکار مهلت داده شده نسبت به ایمنی رستوران و بخشی از نمازخانه اقدام کند. اما تمام وسایل بازی استاندارد هستند و ایمن سازی رستوران و قسمتی از نمازخانه در مدت کوتاه انجام خواهد شد.

علی اکبر فرقانی ـ خبرنگار خبرگزاری بسیج

 

 

 

ارسال نظرات