مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از اجرای یکهزار و ۷۲ برنامه متنوع در بخش های مختلف به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۹۷۰۷
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سرهنگ پاسدار سلمان خواست خدایی در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح برنامه های هفته  دفاع مقدس پرداخت و گفت: شعار امسال هفته دفاع مقدس " ما متحدیم" نامگذاری شده و برنامه های فرهنگی، ورزشی ، هنری ، نمایشگاهی و ... به همت بسیجیان، پاسداران، نیروهای نظامی و انتظامی،  مسئولان و قشرهای مختلف مردم و جامعه ایثارگری برگزار خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه همایش "جهاد مقاومت از دیروز تا امروز " ۲۹ شهریور بصورت همزمان و برخط در سراسر کشور در محضر فرمانده معظم کل قوا برگزار می شود گفت: همزمان با این مراسم ساعت ۷:۳۰ صبح در تالار دکتر عسکریان دانشگاه یاسوج از چهار هزار رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت، خانواده معظم شهدا، جهادگران، نویسندگان و شاعران، روحانیون و مبلغین،  راویان و خادمین راهیان نور و فعالان مجازی دفاع مقدس استان تجلیل خواهد شد.

اجرای بیش از یکهزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ خواست خدایی به دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: فضاسازی محیطی، اجرای رژه نیروهای مسلح در ۳۱ شهریور ، تکریم پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت در دستگاه های اجرایی استان، سخنرانی فرماندهان سپاه و بسیج پیش از خطبه های نماز جمعه و شبیه سازی عملیات کربلای ۵ به مدت پنج شب در  دهکده دفاع مقدس یاسوج و تجلیل از فرماندهان پیشکسوت دوران دفاع مقدس از جمله این برنامه هاست. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از پخش برنامه شب های شیدایی از شبکه دنا خبر داد و گفت:در یکی از بخش های این برنامه میزبان سردار محمد نبی رودکی فرمانده ۱۹ فجر و از حماسه آفرینان استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس خواهیم بود.

اجرای بیش از یکهزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد/ از تجلیل از چهار هزار نفر تا رژه و رونمایی از اولین پوستر دفاع مقدس

وی رونمایی از اولین پوستر دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد که جملاتی از حضرت امام خمینی ره و جمله " به کوری چشم دشمنان نان بلوط می خوریم و با برنو می جنگیم " بر آن نوشته شده است خبر داد و افزود: همچنین گردهمایی رزمندگان و یادواره شهدای غرب و شمال غرب، استان کهگیلویه و بویراحمد به همت تیپ ۴۸ فتح  شنبه اول مهرماه ۱۴۰۲ ساعت ۹ صبح در حسینیه عاشقان ثارالله شهر یاسوج برگزار می شود. 



ارسال نظرات
آخرین اخبار