خبرهای داغ:
قیصری خبر داد

افزایش ۴۰ درصدی مبالغ دریافتی مدارس هیئت امنایی نهاوند

همدان-سرپرست آموزش و پرورش نهاوند گفت: مدارس هیئت امنایی شهرستان بر اساس مصوبه امروز شورای آموزش و پرورش می‌توانند در سال تحصیلی جدید تا ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته مبالغ دریافتی را افزایش دهند.
کد خبر: ۹۵۳۹۶۶۵
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد قیصری در شورای آموزش و پرورش شهرستان نهاوند اظهار کرد: آموزش و پرورش یکی از نهادهای عریض و طویل بعد از خانواده است که تعلیم و تربیت دانش آموزان را بر عهده دارد که باید با همکاری هم این مجموعه را به خوبی پیش ببریم.

وی با بیان اینکهآموزش و پرورش متعلق به همه مردم است و باید همه ما تلاش کنیم به بالاترین درجه علمی برسیم، افزود: متأسفانه برخی مدارس تازه تأسیس در شهرستان مشکلاتی دارند که به طور جد پیگیر آنها هستیم تا با آغاز سال تحصیلی جدید این مشکلات برطرف شوند.

سرپرست آموزش و پرورش نهاوند تصریح کرد: متأسفانه اداره نوسازی مدرسه ابن سینا را بدون تجهیزات تحویل داده‌اند که امیدواریم این تجهیزات تا شروع سال تحصیلی جدید تکمیل شوند، همچنین مشکل فاضلاب مدرسه سنایی هنوز برطرف نشده و این مدرسه مشکلات بسیار زیادی دارد که امیدواریم برطرف شوند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۲۷ هزار دانش آموز در ۴ بخش مرکزی، زرین دشت، گیان و خزل خود را آماده حضور در کلاس درس و مدارس می‌کنند که از این تعداد حدود ۵ هزار دانش آموز در مدارس هیئت امنایی تحصیل می‌کنند .

قیصری افزود:  ۱۸ مدرسه هیئت امنایی در شهرستان وجود دارد، این مدارس هر سال مبالغی را به صورت داوطلبانه از دانش‌آموزان برای برگزاری کلاس‌های تقویتی دریافت می‌کنند، که بر اساس مصوبه امروز شورای آموزش و پرورش این مدارس می‌توانند در سال تحصیلی جدید تا ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته مبالغ دریافتی را افزایش دهند.

وی تصریح کرد: تمام مدارس شهرستان جزء طرح مدارس همدل هستند و از دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هیچگونه هزینه‌ای گرفته نمی‌شود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار