با صدور پیامی؛

رئیس هیئت کشتی بسیج کشور افتخارآفرینی کشتی گیران را تبریک گفت

ساری-رئیس هیئت کشتی بسیج کشور افتخارآفرینی پهلوانان غیور مازندرانی حسن یزدانی، امیرحسین زارع و امیر محمد یزدانی در مسابقات قهرمانی کشتی آزاد جهان در بلگراد صربستان را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۳۹۵۸۲
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸

رئیس هیئت کشتی بسیج کشور افتخارآفرینی کشتی گیران را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار مسلمی  فرمانده سپاه کربلا و رئیس هیئت کشتی بسیج کشور  در پی افتخارآفرینی پهلوانان غیور مازندرانی  حسن یزدانی، امیرحسین زارع و امیر محمد یزدانی " در مسابقات قهرمانی کشتی آزاد جهان در بلگراد صربستان ۲۰۲۳ با صدور پیامی این افتخارآفرینی را  تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

 به نام خداوند عزیز و قوی

پهلوانان پرافتخار و غیور مازندرانی آقایان حسن یزدانی، امیرحسین زارع و امیر محمد یزدانی

سلام علیکم

بار دیگر دلاورمردی و افتخار آفرینی‌های شما پهلوانان غیور و پر آوازه دیار علویان در میدان جهانی کشتی در کشور صربستان موجب سربلندی، خشنودی و عزت دوچندان ایران و ایرانی شده و نام مازندران را در دایره طلایی پهلوانی سرافراز و بلندآوازه‌تر از گذشته کرده است.

همت، غیرت و تلاش خستگی ناپذیر شما برای رقم زدن افتخار و بالاتر از آن شادی ملت و اهتزار پرچم مقدس ایران اسلامی نه تنها هیچگاه از ذهن مردم پاک نخواهد شد بلکه نماد و الگویی جاودانه برای جوانان این مرز و بوم برای کسب موفقیت‌ها و رقم زدن پیشرفت‌ها خواهد بود.

ثبت تصاویر زیبا و به یادماندنی از کشتی اصیل ایرانی توسط شما پهلوانان مازندرانی مایه مباهات و افتخار هموطنان عزیز به خصوص مردم قهرمان پرور مازندران شده است.

اینجانب بار دیگر ضمن تبریک کسب عناوین نائب قهرمانی و مدال‌های نقره جهان توسط جهان پهلوان حسن یزدانی و امیرمحمد یزدانی و مدال ارزشمند طلا توسط جوانمرد خوشنام و آقای کشتی جهان امیرحسین زارع به جامعه کشتی و آحاد مردم شریف ایران اسلامی، از تلاش‌ها، صبوری و مجاهدت‌های این پهلوانان، خانواده‌های گرامی آنان، مربیان و اعضای خدوم فدراسیون کشتی به ویژه برادر شایسته و پرتلاشم علیرضا دبیر صمیمانه قدردانی می‌کنم.

بی شک جامعه کشتی بسیج ضمن حمایت و پشتیبانی‌های همه جانبه از تمامی قهرمانان و کشتی گیران این آب و خاک، بیش از گذشته با همه وجود پای اعتلا و توسعه ورزش اول کشور ایستاده است.

سرتیپ دوم پاسدار سیاوش مسلمی
فرمانده سپاه کربلا استان مازندران
و رئیس هیئت کشتی بسیج کشور

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار