حجت‌الاسلام بطحائیان:

دشمنان به دنبال حذف محتوای دین اسلام هستند

همدان- قائم مقام مدیر حوزه علمیه استان همدان گفت: امروزه دشمنان انقلاب و نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران نیز سعی دارند که ظاهر دین اسلام بماند اما محتوای آن حذف شود.
کد خبر: ۹۵۳۹۳۱۵
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام سید سعید بطحائیان در جمع کارکنان سپاه و نیروهای نظامی و انتظامی همدان با تسلیت ایام شهادت پیامبراکرم (ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع) اظهار کرد: یکی از مهمترین خطرات بعد از رحلت پیامبر(ص) تغییر شیوه حکومت‌داری بود.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر عزاداری نیروهای مسلح در روز رحلت پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) افزود: شاید یکی از وجوه این تأکید، اهمیت این روز به دلیل تغییر شیوه حکومت‌داری و دسیسه‌های دشمنان بعد از رحلت پیامبر(ص) است.

قائم مقام مدیر حوزه علمیه استان همدان با بیان اینکه مردم جامعه بعد از رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) به سرعت از اهداف خود روی برگرداندند، گفت: غاصبان ولایت در آن زمان با اصل دین و دستورات الهی مخالفت نکردند بلکه سعی داشتند با حیله و نیرنگ در سیاست‌های نهادینه شده توسط پیامبر(ص) خدشه ایجاد کنند.

وی عنوان کرد: امروزه دشمنان انقلاب و نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران نیز سعی دارند که ظاهر دین اسلام بماند اما محتوای آن حذف شود.

بطحائیان در پایان خاطرنشان کرد: حضور نیروهای مسلح در این مراسم عزاداری یک نوع تجدید بیعت با فرمانده کل قوا برای جلوگیری از انحراف در جامعه اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار