خبرهای داغ:

برگزاری جشن شکوفه‌های حسینی در خوزستان

جشن شکوفه‌های حسینی ویژه دانش آموزان پایه اول ابتدایی در مدارس سراسر خوزستان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۳۹۱۱۰
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان سیده فرانک موسوی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، جشن شکوفه‌های حسینی ویژه دانش آموزان پایه اول ابتدایی همانند سال‌های قبل به مناسبت بازگشایی مدارس و سال تحصیلی جدید در مدارس استان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

او می‌گوید: زمان برگزاری جشن شکوفه‌های حسینی ۲۹ شهریورماه است که این جشن با برنامه‌های شاد و مفرح در یکی از مدارس ناحیه ۴ اهواز برگزار خواهد شد.

به گفته او ارزیابی‌ها برای برگزاری این جشن درحال انجام است و مکان آن اعلام خواهد شد، هدف از برگزاری جشن شکوفه‌های حسینی آشنایی دانش آموزان پایه اول با محیط مدرسه، معلم، کلاس درس و کاهش اضطراب و استرس ناشی از حضور در یک مکان جدید است.

موسوی گفت: برنامه ریزی‌ها برای برگزاری جشن غنچه ها، ویژه دانش آموزان پیش دبستانی انجام شده و این جشن در مدارس سراسر استان خوزستان در روز ۱۶ مهرماه امسال برگزار می‌شود.

این مقام مسئول می‌گوید: طرح "دیدار اول"، ویژه والدین دانش آموزان کلاس اولی نیز در روز ۲۶ شهریورماه برگزار و نکات مربوط به دانش آموزان، شیوه‌های تدریس و... برای آن‌ها تشریح خواهد شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار