جانشین سپاه حضرت امیرالمومنین(ع) استان گفت : برتری نظامی جمهوری اسلامی و توان بازدارندگی آن در منطقه یک و اقعیت انکار ناپذیر است که همه قدرت‌ های بزرگ جهان بدان اقرار و اعتراف دارند.
کد خبر: ۹۵۳۸۹۹۶
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج،  سردار قدرت الله کریمیان  در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه آبدانان اظهار کرد : توکل‌ بر خدای مهربان ، برخورداری از رهبری حکیم و هو شمند ، حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی قدرت و برتری و نظامی و در منطقه امیدواهی معاندان و براندازان را ناامید و دشمنان منطقه‌ای و استکبار جهانی را به تعامل و تفاهم با جمهوری اسلامی ایران وادار کرده است .

 

وی سختی‌های امروز را یک مولفه قدرت و تضمین کننده آرا مش فردای کشور دانست و افزود : هم اکنون مواضع و مقرهای و کلیه گروه‌های تجزیه طلب کومله، دموکرات ، پژاک ، تکفیریها و سلطنت طلبان زیر نظر و در رصد نهادهای امنیتی و در تیررس سلاحهای سنگین و موشک‌های قدرتمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار دارند و به همین خاطر رهبران و یگان‌های عملیاتی آنان در شیار کوهها و سخره های پیرامونی خود خزیده اند.

 

  این فرمانده ارشد نظامی ، ایران را بحران ناپذیر و تئوری سوریه سازی را یک توهم تلخ و رویای بدون تعبیر مستکبران عنوان کرد و یاد آورشد : انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر توان رزمی و دست یابی به فن آوریهای پیچیده حوزه تسلیحات سنگین نظامی خود از یک قدرت دفاعی به مرحله توان تهاجمی ارتقاء یافته و گزینه های روی میز رجز خوانی عرصه غبار آلود عالم را به صفر رسانده و هیچ قدرتی قادر به تهدید و تحقیر آن نیست.

 

سردار کریمیان اربعین را یک جلوه جاذب حسینی (ع) و نعمتی برای مردم استان توصیف و اضافه کرد : پیاده روی زوار در آیین معنوی اربعین خیلی از تهدید ها را به فرصت‌ تبدیل و بعنوان یک هدیه ی الهی ، آوازه ایلام و مهران و مردمان ولایتمدار آن را نیز جهانی کرد.

 

جانشین سپاه حضرت امیر (ع)استان ایلام با اشاره به فداکاری مردم آبدانان و نقش سازند آنان در اداره دفاع مقدس تاکید کرد : تورم و گرانی و مشکلات اقتصادی و مهمتر از همه آنان بیکاری باعث حسرت و رنجش جوانان شریف و فرهیخته این شهرستان شده که شایسته است متولیان امر با تمام توان و نهایت استفاده از استعدادها و امکانات و موجود کشور و استان نسبت به رفع مشکل جوانان این دیار و ایجاد امیدواری در بین مردم اقدام لازم بعمل آورند.

 

در ا ین مراسم که با حضور مردم ، مدیران و معتمدین و پیشکسوتان دفاع مقدس در سالن اجتماعات آموزش و پرورش آبدانان انجام گرفت فرماندار آبدانان گفت:جمهوری اسلامی ایران خون بهای ۲۲۰ هزار شهید گرانقدر و هزاران رزمنده و جانباز است که وظیفه شرعی و ملی همه ایرانیان و ایلامیان است که با جان و دل از آن پاسداری کنند.

 

محمد رحمانی تکریم ارباب رجوع و حراست از بیت المال را دو رسالت مهم مدیران دانست و افزود :حفر شش کیلومتر سنگ سخت در قلب سرد کبیرکوه با هزینه ای بالغ بر ده هزار میلیارد ریال نمایانگر قدرت شگرف و توان فنی فرزندان آبدانان و عزم راسخ دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی در خدمت به مناطق محروم کشور است.

 

ارسال نظرات