‌شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه ای از دست اندکاران برگزاری همایش پیاده روی اربعین حسینی تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۵۳۸۴۶۶
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، متن این بیانیه به شرح زیر است. 

‌بسم الله الرحمن الرحیم

‌« حیاتنا الحسین »

‌با الطاف واسعه الهی؛ باری دیگر شاهد طنین اندازی جهانی تمدن عظیم اسلامی و اهتزاز بیرق مقدس آزادگان عالم و اشاعه نورانیت لایزال حضرت اباعبداله الحسین علیه السلام و اجتماع عظیم و میلیونی ملتها،اقوام و نژادها در حماسه بین المللی و تمدن ساز اربعین بودیم. اربعینی که قوت اسلام و بیانگر ظرفیت گسترده ملتهای اسلامی است که در راه مصباح هدایی حسین ، اسباب رسیدن به قله هاست.

‌اربعین؛ فریاد رسا ، رسانه بی همتا ، روایت حقیقی و ماندگار تاریخ ، خنثی کننده توطئه دشمنان و اثبات کننده رفتار مغرضانه و مسکوت مدعیان حقوق بشر و انسانیت است که با اراده الهی روز به روز جهانی تر شده و سال به سال باشکوه تر و با جمعیتی بیشتر برگزار میشود و پیوند مستحکم بین مسلمانان که مایه سعادت و آیت رحمت پروردگار است را موجب میگردد.

‌میزبانی مخلصانه ملت شریف و رفتار کریمانه دولت و مسئولان عراقی و نیز الطاف موکب داران در برگزاری باشکوه حماسه اربعین ۱۴۰۲ موجبات رضایتمندی و خوشنودی زوار عزیز را فراهم آورد که این رضایتمندی شایسته تقدیر و تشکر بسیار است.

‌خدمت واقعی و نگاه ویژه و گسیل خدمات دولت سیزدهم علی الخصوص ریاست محترم جمهور، وزارتخانه ها،نیروهای مسلح،استانداران و ستادهای استانی اربعین،نهادهای انقلابی،سازمانها و تمامی مسئولان و افرادی که در برگزاری حماسه اربعین امسال و زمینه سازی در سهولت زیارت زوار به شکل های مختلف در تمامی عرصه ها ، تلاش بی وقفه و شبانه روزی داشتند جای بسی قدردانی است.

‌این مجاهدت مثال زدنی ما دانشجویان بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد را بر آن داشت تا علاوه بر سجده شکر به درگاه خداوند منان و عرض ارادت به ساحت مقدس حضرت ولی عصر عج ، از یکایک زائرین گرانقدر که عشق و ارادت خویش به اهل بیت عصمت و طهارت را با قدوم مبارک شان در پیاده روی اربعین تداعی کردند و حماسه عظیم و ماندگاری دیگر آفریدند و آمادگی و اشتیاق خود برای ظهور را اعلام داشتند ، سپاسگزاری کنیم و صمیمیانه از همه دلدادگان حسینی در برگزاری باشکوه حماسه اربعین سال ۱۴۰۲ تشکر و قدردانی نماییم.

‌شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال نظرات
آخرین اخبار