ورزشکاران کاروان اعزامی به مسابقات آسیایی و پاراآسیایی در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان سوگند یاد کردند.
کد خبر: ۹۵۳۸۴۶۰
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش ایران  و بدرقه کاروان ورزشی اعزامی به بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی 2022 هانگژو، صبح امروز (دوشنبه - 20 شهریور ماه) با حضور آیت‌الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهور،مسئولان ورزش کشور، رؤسای فدراسیون‌ها، مهدی میرجلیلی رئیس بسیج ورزشکاران، قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور، ورزشکاران و مربیان اعزامی به بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی 2022 هانگژو و پیشکسوتان ورزش در سالن اجلاس سران برگزار شد.

 

در این مراسم از ورزشکارانی که در دو سال گذشته موفق به کسب مدال شدند تجلیل به عمل آمد.

 

در این مراسم ابتدا کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان توضیحاتی در خصوص اهداف و برنامه‌های ورزش ارائه کرد.

 

در ادامه جمعی از ورزشکاران مرد و زن اعزامی به بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو  به صورت گروهی میثاق‌نامه ورزشکاران کشورمان را قرائت کردند.

 

در بخش بعدی نازنین ملایی قهرمان روئینگ کشورمان به نمایندگی از ورزشکاران زن کشور دغدغه‌های ورزشکاران را با رئیس جمهور کشورمان مطرح کرد. سوگندنامه ورزشکاران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی 2022 هانگژو بخش بعدی این مراسم بود.

 

سخنرانی سید ابرهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان بخش دیگر مراسم امروز بود. رئیس جمهور ضمن تسلیت ایام عزای اهل‌بیت(ع) بیان کرد: امیرالمومنین امام علی(ع) الگوی شجاعت همه قهرمانان و نام‌آوران هستند و وقتی چنین شخصیتی مقابل مستضعفان قرار می‌گیرد، با تواضع با مستمندان برخورد می‌کند و هم‌چنین باید دید این قهرمان بزرگ چگونه از مظلوم دفاع می‌کند.

 

وی افزود: ایشان یک الگو هستند و در میادین مختلف از ایمان، ارزش‌ها، انسانیت و حق دفاع کردند؛ به اهتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران توسط یک قهرمان عزیز فقط بر سکو قرار گرفتنِ او نیست، بلکه تکریم پرچمی است که امروز در دنیا حق‌طلبی را پیشه کرده است.

 

در انتهای مراسم نیز با حضور رئیس جمهور جوایز تمام ورزشکاران اهدا شد.

 

ارسال نظرات