مسئول بسیج رسانه استان بوشهر خبر داد:

برگزاری همایش روایت به سوی قله در بوشهر با حضور سردار رمضان شریف

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر از برگزاری همایش روایت به سوی قله با حضور سردار رمضان شریف در هفته دفاع مقدس در بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۸۳۸۷
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، محسن رضایی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به تدوین ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان بوشهر، اظهار داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس ویژه برنامه‌هایی در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی یکی از برنامه‌های این هفته را همایش روایت به سوی قله دانست و بیان کرد: همایش روایت به سوی قله با حضور معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس در بوشهر برگزار می‌شود.

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر اضافه کرد: سردار رمضان شریف در همایش روایت به سوی قله، سوم مهرماه در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر سخنرانی می‌کند.

رضایی‌نژاد هفته دفاع مقدس را یادآوری رشادت‌ها و جانفشانی رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس نام برد و گفت: تبیین و انتقال حماسه‌آفرینی رزمندگان در دوران دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان یک رسالت و تکلیف همگانی است.

وی با بیان اینکه شهدا و رزمندگان در دفاع همه جانبه از خاک و ارزش‌های نظام اسلامی اقتدار ایران اسلامی را نشان دادند، گفت: اقتدار و عزت امروز کشور مرهون رشادت و حماسه‌آفرینی شهدا و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس است.

اضافه کرد: شهدا و رزمندگان دفاع مقدس با تبعیت از مکتب عاشورا و اربعین حسینی عزت و اقتدار نظام اسلامی را تثبیت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار