مدرس دانشگاه گفت: برای اربعین سال آینده از هم اکنون باید اقدام کرد و زیرساخت‌های مرز مهران باید تقویت شود.
کد خبر: ۹۵۳۸۳۴۲
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی سجادی مدرس دانشگاه گفت: اربعین امسال یکی از سال‌هایی بود که با فراز و نشیب‌های فراوانی روبه‌رو بود تا به نتیجه برسد؛ ازاین‌رو تحلیل اربعین امسال ضروری است.

 

وی افزود: امسال شاهد هم‌افزایی همه دستگاه‌ها بودیم به‌نحوی‌که این هماهنگی باعث شد تا کمترین مشکل در تردد زائران وجود داشته باشد.

 

سجادی خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که کمترین قصور در اربعین ممکن است فاجعه به بار آورده و خسارت‌آفرین باشد به همین دلیل برنامه‌ریزی و دقت در خدمت به زائران اربعین ضروری است.

 

وی بیان داشت: امسال به‌رغم اینکه بیش از 3 میلیون و 300 هزار نفر از پایانه مرزی مهران عبور کردند؛ اما هم‌افزایی همه دستگاه‌ها باعث شد که امسال شاهد نظم خاصی در عبور و مرور باشیم؛ اما این نکته به این معنی نیست که باید متوقف شویم؛ بلکه عملکرد سال آینده باید بهتر باشد.

 

مدرس دانشگاه خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های مرز مهران باید نیازمند تقویت‌شدن و تزریق اعتبارات است امری که باید موردتوجه مسئولان قرار بگیرد.

 

وی یادآور شد: مسئولان باید در تزریق بودجه اربعین را به یاد داشته باشند که چه حجم عظیمی از مرز مهران عبور و مرور می‌کند به همین دلیل برای اربعین سال آینده از هم اکنون باید اقدام کرد.

ارسال نظرات