مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت در یاسوج خبر داد و گفت: حدود چهار هزار نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس و فعالان این حوزه از اقشار مختلف تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۹۵۳۸۱۴۱
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سرهنگ «سلمان خواست‌خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز در دیدار با امام جمعه یاسوج از برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: در این همایش که در روز ۲۹ شهریور در همه شهرستان‌های استان برگزار می‌شود از حدود چهار هزار نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس و فعالان این حوزه از اقشار مختلف تجلیل می‌شود.

وی افزود: این همایش در مرکز استان، با دعوت از همه اقشار فعال در دفاع مقدس و با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی، در سالن دکتر عسکریان دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری نمایشگاه‌های عکس، کتاب و غیره در دو بخش خواهران و برادران از برنامه‌های جانبی این همایش است.

خواست‌خدایی با اشاره به برگزاری این همایش در همه ۹ شهرستان استان، ابراز داشت: این همایش در شهرستان‌ها با حضور فرمانداران و ائمه جمعه و فرماندهان نواحی مقاومت بسیج و با دعوت از اقشار مختلف برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: این همایش همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئوکنفرانس برگزار می‌شود و رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع فعالان و پیشکسوتان دفاع مقدس به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌ها و نهادها به‌ویژه دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان، برنامه‌ای درخور شأن رزمندگان برگزار شود.

انقلاب اسلامی الگویی برای ملت‌های آزاده است

آیت‌الله «سیدنصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد امروز در دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، اظهار داشت: دفاع مقدس، تاریخ پرافتخار ما بوده که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی تا هزاران سال می‌توانیم از دستاوردهای آن بهره‌مند شویم.

وی افزود: انقلاب و نظام اسلامی ما الگویی برای همه کشورها و ملت‌های آزاده است و همه می‌توانند از انقلاب ما درس بگیرند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دوران دفاع مقدس، با مقاومت مردم در صحنه‌های نبرد، پیروزی‌های بزرگی کسب کردیم و فشارها و تهدیدهای دشمن نتوانست این ملت را به زانو درآورد.

حسینی با تأکید بر اهمیت برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت، ابراز داشت: لازم است این همایش‌ها برگزار شود و قهرمانان جنگ باید تکریم شوند تا ارزش‌های دفاع مقدس به نسلی که جنگ را ندیده‌اند منتقل شود.

وی گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، رشادت‌ها و حماسه‌های رزمندگان استان در جبهه‌های نبرد، در خطبه‌های نماز جمعه تبیین می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار