فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر کهگیلویه و بویراحمد به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت و بر اجرای هر چه مطلوب تر این برنامه ها تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۳۸۱۳۸
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲


به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج ، به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس صبح امروز نشستی در ناحیه مقاومت بسیج عشایر با حضور معاونت ها و فرماندهان حوزه های تابعه برگزار شد.
سرهنگ پاسدار حسن رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای این نشست ضمن تقدیر و تشکر از مدعوین و افراد حاضر در جلسه،اربعین حسینی و مناسبت های پیش رو از جمله رحلت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن(ع) و شهادت امام رضا(ع) را تسلیت گفتند.
وی در ادامه با بیان اینکه هفته دفاع مقدس از مناسبت های مهم کاری می باشد، بر اجرای برنامه های با کیفیت توسط معاونت ها و مسئولین ذیربط تاکید کرد.
همچنین در این نشست مصوب گردید برنامه هایی شامل دیدار با زرمندگان دفاع مقدس، سرکشی از خانواده شهدا، اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم، برپایی نمایشگاه عکس در مناطق عشایری، اجرای نمایش با موضوع دفاع مقدس، تقدیر از نخبگان عشایری، توزیع کمک های مومنانه بین نیازمندان به نیابت از شهیدان دفاع مقدس و... توسط ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان و حوز های تابعه انجام شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار