خبرهای داغ:

بیش از ۱۰۰ هزار زائر حسینی در شلمچه خدمات درمانی دریافت کردند

دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: ۱۰۰هزار و ۸۹۱ زائر حسینی از ۲۷مردادماه تا ۱۶ شهریورماه در مرکز بهداشتی درمانی و فوریت‌های پزشکی شهید حاج قاسم سلیمانی در شلمچه خدمات درمانی دریافت کردند.
کد خبر: ۹۵۳۸۰۳۰
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان سید نادر نقیبی در شلمچه اظهار کرد: در این مدت، یکهزارو ۲۳ بیمار برای ادامه درمان به بیمارستان‌های شهرستان‌های آبادان و خرمشهر با آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ اعزام شدند.

دکتر نقیبی افزود: از ابتدای شروع خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی تاکنون دو هزار و ۶ بیمار نیز گرمازده و دارای علائم ضعف و بی حالی برای دریافت خدمات بهداشتی درمانی به این مرکز مراجعه کرده‌اند.

دبیر ستاد اربعین و رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: تنها در تاریخ ۱۶ شهریورماه تعداد ۲ هزار و ۱۵۴ بیمار برای دریافت خدمات بهداشتی درمانی به این مرکز مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۶۵ بیمار برای ادامه درمان به بیمارستان های شهرستان خرمشهر و آبادان اعزام شدند.

وی اضافه کرد: از ابتدای شروع خدمات رسانی به زوار اربعین اباعبدالله الحسین (ع) در سال جاری به ۳۱۹ نفر از مصدومین ترافیکی خدمات امدادی و درمانی داده شد.

درمانگاه شهید سلیمانی در نزدیکی مرز شلمچه قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار