همزمان با اربعین حسینی، هزاران نفر از عاشقان و دلدادگان اباعبدالله الحسین(ع) از شهرهای حسن آباد، کهریزک، باقرشهر و روستاهای اطراف با پای پیاده عازم حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شدند تا عشق و ارادت خود به اهل بیت(ع) را در قاب تصاویر به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۹۵۳۷۹۱۸
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر؛ مرتضی همتی شهردار باقرشهر ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن اربعین ابا عبدالله الحسین(ع) با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در خصوص هماهنگی و برنامه ریزی جهت میزبانی از خیل عاشقان ابا عبدالله الحسین(ع) در شهرستان ری، بخش کهریزک و شهرداری باقرشهر، اظهار داشت: با هماهنگی های انجام شده امسال تعداد ۲۹ موکب در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در مسیر باقرشهر به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به زائران و دلدادگان ابا عبدالله الحسین(ع) خدمات ارائه نمودند.

وی تصریح کرد: همچنین موکب حضرت اباالفضل العباس(ع) شهرداری باقرشهر در راستای خدمات به جاماندگان اربعین حسینی و زوار حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در روبروی شهرداری برپا که  شامل موکب های شهدای باقرشهر، کودکان حسینی، عفاف و حجاب، شیرخوارگان حسینی، عکاسی، رادیو اربعین، بهداشت و پذیرایی بوده است که در این موکب ها توسط محبان ابا عبدالله الحسین(ع) در شهرداری باقرشهر به جاماندگان از پیاده روی اربعین حسینی خدمات فرهنگی، پزشکی و ... ارائه و علاوه بر آن از بیش از ۱۰ هزار زائر پذیرایی گردید.

همتی در پایان افزود: علاوه بر موکب فوق، شهرداری باقرشهر با برپایی یک موکب در ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به ارائه خدمات به دلدادگان و عاشقان اهل بیت(ع) پرداخت که در مجموع امسال تنوع خدمات رساني شهرداري باقرشهر هم از نظر فرهنگي و هم از نظر پذیرایی نسبت به سال‌های گذشته بسیار چشمگیرتر و متفاوت تر بود.

ارسال نظرات