خبرهای داغ:
آهکی خبر داد

جابه جایی افزون بر ۱۶ هزار زائر اربعین با ناوگان حمل ونقل عمومی همدان

همدان-مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از جابه جایی ۱۶ هزار و ۹۹ زائر اربعین حسینی با استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی همدان به مرزهای مهران و خسروی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۷۸۴۵
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از جابه جایی ۱۶ هزار و ۹۹ زائر اربعین حسینی با استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی همدان به مرزهای مهران و خسروی خبر داد و اظهار کرد: تدابیر لازم برای موج بازگشت زائران اربعین اندیشیده شده است و در صورت بازگشت تدریجی تا ۴ روز بعد از اربعین نیز ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان در خدمت زائرین خواهد بود.

وی تصریح کرد: قیمت برگشت اتوبوس تغییری نکرده و زائران می‌توانند با قیمت رفت، کار بازگشت خود را نیز انجام داده و در صورت هرگونه تخلفی در این زمینه مراتب را به گروه‌های بازرسی مستقر در مرز مهران گزارش دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان اضافه کرد: سامانه ۱۴۱ نیز به صورت شبانه روزی آماده ثبت هرگونه شکایت و انتقادات در این خصوص خواهد بود.

وی گفت: از آغاز طرح اربعین ۲۷ مرداد تا ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ تعداد  ۱۲ هزار و ۴۰۰ زائر در قالب ۵۹۰ دستگاه اتوبوس و تعداد ۲هزار و ۶۱۲ زائر در قالب ۱۹۰ میدل باس و تعداد ۱۳۵ زائر در قالب ۵۵ دستگاه سواری، به مرز مهران همچنین  تعداد ۱ هزار و ۴۰ زائر در قالب ۲۷ دستگاه اتوبوس به مرز خسروی ،که در مجموعا  تعداد ۱۶ هزار و ۹۹ زائر در قالب  ۸۶۲ سرویس از استان همدان به مرزهای مهران و‌خسروی رهسپار شده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات