خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

اربعین امسال مردم «ما ملت امام حسینیم» را در عمل نشان دادند+فیلم

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: مردم ما در پیاده‌روی اربعین امسال نشان دادند که به واقع حسینی هستند و جمله معروف شهید سلیمانی را در عمل نشان دادند که «ما ملت امام حسینیم» .
کد خبر: ۹۵۳۷۸۴۰
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸

سردار مظاهر مجیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج همدان در بازدید از موکب امام حسن مجتبی (ع) مهاجران اظهار کرد: امسال مباحثی مطرح می‌شد بر این اساس که مردم در پیاده‌روی اربعین حضوری کم رنگ خواهند داشت اما خوشبختانه مردم ما نشان دادند که به واقع حسینی هستند و جمله معروف شهید سلیمانی را در عمل نشان دادند که «ما ملت امام حسینیم».

وی افزود: وقتی حدود ۴ میلیون نفر به کربلا معظم می‌رود و در این مسیر هزاران نفر در حال خدمتگزاری به این عزیزان هستند، این نشان می‌دهد که مردم چقدر با انگیزه هستند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: توفیقی شد که از موکب‌های مختلف بازدید داشته باشیم که تا اینجای کار بسیار عالی است، و برای موکب مهاجران محل خوبی را انتخاب کرده‌اند، دوستان تلاش کرده‌اند زمینه و زیرساخت را فراهم کرده‌اند و برای پخت غذا، استراحت و نماز باید از همه تشکر کنیم.

وی ادامه داد: امید است اینجا در آینده مکانی باشد برای زائران اباعبدالله الحسین(ع) و با همتی که دوستان دارند و نگاهی که عزیزان دارند به طور قطع می‌تواند برای آینده یک مرکز فرهنگی با نیت زوار اباعبدالله الحسین(ع) اینجا راه اندازی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار