خبرهای داغ:

اربعین، پاداش امام حسین (ع) از سوی خداوند است

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: امام حسین (ع) برای حفظ اسلام، خود و خانواده‌اش را فدا کرد و خداوند نیز پاداش وی را چنین تعیین کرد که هر ساله میلیون‌ها نفر را به سمت خویش جذب می‌کند.
کد خبر: ۹۵۳۷۷۶۹
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان گفت: اربعین همه دل‌ها را به خود جذب کرده که متمرکز بر امام حسین (ع) است؛ زن و مرد و پیر جوان و خردسال در مسیر اربعین راهی هستند و این جز اراده خداوند متعال نیست.

او افزود: امام حسین (ع) خودش و خانواده را برای اسلام فدا کرد و خداوند نیز پاداشش را در این قرار داد که در طول تاریخ همچنان دل‌ها مجذوبش باشد و هر روز این راه پر رهرو‌تر و هر سال مسیر اربعین حسینی پرشور‌تر گردد.

به گفته سردار شاهوار پور «هیچ کس بر روی زمین نقشی برای شکل گیری این جمعیت عظیم که از سراسر عالم؛ افغانستان، هندوستان و پاکستان به سمت کربلا می‌روند، ندارد.»

وی رنج‌و سختی مسیر را برای افراد راهی شده به سمت کربلا از کشور‌های همجوار و سراسر جهان یادآور شد و بیان کرد: این‌ها را خداوند برای زمینه سازی ظهور آقا امام زمان ابلاغ می‌کند و باید از این راه نورانی درس‌ها یاد بگیریم.

سردار سرتیپ شاهوار پور از مردم خوزستان به ویژه دشت آزادگان و خرمشهر به دلیل میزبانی بی نظیر از زوار اربعین تشکر کرد، سپس گفت: خادمان با همه وجود به ایجاد موکب‌ها، محل اسکان، تهیه غذا و درمان زایران می‌پردازند و با همه اخلاص فداکاری می‌کنند که اصلا در چارچوب کار سازمانی نمی‌گنجد و عمدتا مردمی است.

وی در خصوص بخشی از اقدامات سپاه حضرت ولیعصر برای خدمات رسانی به زائران گفت: مدیریت پارکینگ چذابه به عهده بسیجیان است که امنیت خودرویی را فراهم کرده و ۱۴۴ سرویس بهداشتی نیز از سوی بسیج سازندگی احداث گردیدند و افزون بر این‌ها اتوبوس‌هایی نیز برای رفت و آمد زایران مهیا شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها