گره خوردن دل کشاورزان جنوب به دل زائرین اربعین با پویش نذر حسین(علیه السلام)

مسئول گروه جهادی عماد مغنیه گفت: قطعا دل کشاورزانی که در روستاها زحمت می کشند به دل زائرانی که به ایران بر می گردند و در مسیرشان به مزار شهید سلیمانی هم سر می زنند، گره خورده است.
کد خبر: ۹۵۳۷۷۶۲
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسبج از کرمان،

.:
حجت الاسلام علیرضا فراشی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از جیرفت، گفت: امروز همزمان با اربعین حسینی پویش نذر حسین با مشارکت کشاورزان جنوب کرمان برگزار شد.

مسئول گروه جهادی عماد مغنیه و پایگاه اجتماعی شهید سنجری افزود: تعدادی از کشاورزان جنوب کرمان بخشی از محصولات باغی خود همچون انار، سیب، تاکستان انگور و صیفی جات مثل خیار سبز را نذر امام حسین (ع) کردند.

وی با اشاره به این که پویش نذر حسین تا ۲ روز بعد از اربعین حسینی ادامه دارد، ابراز کرد: این پویش در جوار مرقد مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی و به نیابت از کشاورزان جنوب کرمانی در حال اجرا است.

حجت الاسلام فراشی با بیان اینکه در پویش نذر حسین پذیرای عزاداران حسینی و زائران مرقد شهید سلیمانی هستیم، اظهار کرد: این کشاورزان امسال اربعین نتوانستند به پا بوس آقا امام حسین (ع) مشرف شوند و در کربلا نذر خود را ادا کنند اما با شرکت در پویش نذر حسین در خدمت رسانی به عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) با ما شریک شدند.

مسئول گروه جهادی عماد مغنیه و پایگاه اجتماعی شهید سنجری خاطرنشان کرد: قطعا یکی از مسائل مهم جهان اسلام، زنده نگه داشتن یاد اربعین است و زنده نگه داشتن اربعین در خانه، محله و شهر ما باعث می شود تا یک حرکت عظیم شکل بگیرد و حتما امام حسین (ع) به ما نظر می کند.

وی اربعین را امتداد راه حضرت زینب (س) دانست و عنوان کرد: قطعا دل کشاورزانی که در روستاها زحمت می کشند و در این هوا عرق می ریزند و نان حلال در می آورند به دل زائرانی که به ایران بر می گردند و در مسیرشان به مزار شهید سلیمانی هم سر می زنند، گره خورده است.

حجت الاسلام فراشی بیان کرد: امیدواریم ما با این کارهای کوچکی که به نیابت از این مردم انجام می دهیم بتوانیم برای ظهور امام زمان (عج) گره گشایی کنیم.

مسئول گروه جهادی عماد مغنیه و پایگاه اجتماعی شهید سنجری گفت: از مردم می خواهیم برای کشاورزانی که با دل و جان محصولات خود را بذل و بخشش کردند، دعا کنند تا گره مشکلات آنها باز شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار