خبرهای داغ:

700 کیلو نان محلی (چپاتی) از سرخه به موکب های اربعین ارسال شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد از تهیه و ارسال 700 کیلو نان محلی (چپاتی) همراه با دارو و دیگر اقلام خوراکی به موکب های اربعین حسین در کربلا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۷۶۶۳
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با اربعین حسینی و در جهت خدمت رسانی به زائرین در مسیر پیاده روی اربعین در کربلای معلی، 700 کیلو نان محلی (چپاتی) به همت پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه به موکب های اربعین ارسال شد.

راضیه شهادت فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین سید و سالار شهیدان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: جمع آوری و توزیع نان محلی (چپاتی) در طی سه مرحله به میزان هفتصد کیلو توسط گروه جهادی شهید ابراهیم هادی جهت ارسال به موکب های اربعین انجام و ارسال شد.

او افزود: بسته بندی و آماده سازی شیرمال جهت ارسال به ‌موکب کربلا، طی دو روز به تعداد ده هزار شیرمال و تهیه رب گوجه فرنگی، آبغوره، آبلیمو، نعنا خشک و دارو نیز توسط این گروه جهادی انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) ادامه داد: همچنین در راستای تداوم رزمایش مواسات و کمک های مومنانه، چهار عدد وام قرض الحسنه توسط صندوق ذخیره و صندوق شهدا به ارزش 100 میلیون ریال و 30 میلیون ریال به افراد مورد نظر تعلق و مبلغ 20 میلیون ریال کمک نقدی جهت درمان و جراحی بیمار به فرد مورد نظر اهدا شد.  

شهادت خاطرنشان کرد: پخت ‌و اطعام 600 پرس غذای گرم در شام شهادت حضرت رقیه (س) توسط خیرین در روستا از دیگر اقدامات مومنانه و جهادی بوده است.

او با اشاره به برپایی مداوم نشست های روشنگری در روستا گفت: با هدف جهاد تبیین، نشست بصیرتی با موضوع اهمیت قیام عاشورا و محجوریت قرآن با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین جلالی امام جماعت روستا همراه با سفره حضرت رقیه (س) توسط حلقه شهید احمد‌ گردان در حسینیه روستا پهن و آماده سازی چای و پذیرایی توسط گروه جهادی شهید محسن فخری زاده و محسن حججی انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار