زنجان _مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: شرکت آبفا با تمام توان برای خدمت رسانی و تامین آب شرب زوّار اربعین از چندین هفته گذشته وارد کار شده است.
کد خبر: ۹۵۳۷۶۵۷
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵

آبرسانی به زوّار اربعین توسط شرکت آب و فاضلاب

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: عملیات آبرسانی سیّار در مرز خسروی برای آبرسانی به زائرین اربعین حسینی، بمدت ۱۸ روز با استقرار یکدستگاه خودروی تانکر آبرسانی سیّار انجام شد.

وی افزود: مدیریت آبرسانی به زائرین اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در مرز باشماق نیز با استقرار نماینده تامّ الاختیار شرکت آب و فاضلاب استان زنجان انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: در همین راستا مبلغی نیز به عنوان کمک هزینه نقدی برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اربعین حسینی به حساب شرکت آبفا استان کرمانشاه واریز شد.

این مسئول عنوان کرد: برای آبرسانی به جاماندگان اربعین حسینی در شهر زنجان نیز ۴ دستگاه تانکر آبرسانی سیّار یک روز پیش از آغاز مراسم اربعین سرور و سالار شهیدان در مسیر گاوازنگ تا مزار شهدای گمنام استقرار یافته است.

گفتنی است: مراسم اربعین حسینی برای جاماندگان اربعین در شهر زنجان در تاریخ ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۲ با حضور اهالی پایتخت شور و شعور حسینی، از محل مجموعه گاوازنگ تا مزار شهدای گمنام برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار