خبرهای داغ:

نارضایتی اولیای دانش آموزان از وضعیت سرویس مدارس اهواز

سرپرست فرمانداری اهواز گفت: والدین دانش آموزان از وضعیت سرویس مدارس و بی برنامگی در این بخش ناراضی هستند.
کد خبر: ۹۵۳۷۵۹۷
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان احمد موالی زاده امروز سه شنبه در شورای آموزش و پرورش اهواز در محل فرمانداری بیان کرد: مدیران نواحی آموزشی، تامین و مدیریت سرویس مدارس را انجام دهند.

وی با بیان اینکه هر سال در ابتدای مهرماه برای تامین سرویس مدارس اهواز با مشکل مواجه هستیم افزود: مردم بسیار از سرویس مدارس گله‌مند هستند و این کم‌کاری زیبنده مدیران مربوطه در اهواز نیست.

سرپرست فرمانداری اهواز اظهار کرد: تا قبل از بازگشایی مدارس باید مانور آمادگی مدارس برگزار شود تا از آمادگی مدارس برای حضور دانش آموزان اطمینان حاصل شود.

سرپرست فرمانداری اهواز با تاکید بر اینکه هیچ کلاس درسی نباید بدون معلم باشد ادامه داد: متاسفانه هر سال با کمبود معلم در برخی کلاس‌های درس مواجه هستیم.

موالی زاده افزود: امسال باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که هیچ‌کلاسی بدون‌معلم نباشد.

وی با اشاره به ایمن سازی مسیر‌های تردد دانش آموزان توسط پلیس راهور گفت: پلیس راهور تا پیش از بازگشایی مدارس وضعیت ایمن بودن مسیر‌های تردد را با دقت بررسی کنند و در صورت لزوم اصلاحات لازم را انجام دهند.

سرپرست فرمانداری اهواز تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های مختلف پای کار بیایند و با کم کاری باعث نارضایتی مردم نشوند.

موالی زاده با بیان اینکه ارتقاء کیفیت آموزشی مطالبه فرمانداری از آموزش و پرورش است گفت: یک‌کمیته در اهواز برای ارتقاء آموزشی تشکیل شده است.

سرپرست فرمانداری اهواز با بیان اینکه برای رفع کاستی‌های مدارس اهواز انجمن خیریه تشکیل شود افزود: این‌انجمن باید به صورت سازمان دهی شده جهت رفع مشکلات مدارس ورود تشکیل شود، فرمانداری مجوز رسمی به این انجمن خواهد داد.

بررسی وضعیت مدارس توسط بخشداری‌ها

سرپرست فرمانداری اهواز با تاکید بر بررسی وضعیت مدارس توسط بخشداری‌ها گفت: بخشداران ملزم هستند مشکلات و مسائل مدارس مناطق خود را پیگیری و برای رفع آن‌ها ورود کنند.

موالی زاده افزود: تعطیل بودن مدارس به دلایل مختلف قابل قبول نیست و بخشداران موظف به پایش وضعیت مدارس در مناطق خود هستند.

سرپرست فرمانداری اهواز ادامه داد: رعایت مسائل بهداشتی مدارس از سوی مراکز بهداشت اهواز رصد شود و به رعایت نکات بهداشتی در مدارس برای جلوگیری از آسیب رسیدن به سلامت دانش آموزان به طور جدی ورود کنند.

سرپرست فرمانداری اهواز گفت: تیم گشتی برای رفع مشکلات بهداشتی مدارس در اهواز توسط مراکز بهداشتی باید ایجاد شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها