سردار خرم دل با اشاره به توطئه های دشمنان برای اخلال در بازار اشاره کرد و گفت: اصناف و بازاریان تحت تاثیر جوسازی رسانه ای دشمن قرار نگیرند.
کد خبر: ۹۵۳۷۴۴۷
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سردار حمید خرم دل در نشست جهاد تبیین با اصناف و بازاریان استان که در سالن کنگره شهدای استان در یاسوج برگزار شد، افزود: در اغتشاشات سال گذشته اصناف و بازاریان کهگیلویه و بویراحمد علیرغم فراخوان های متعدد دشمن مبنی بر تعطیلی بازار اما با دشمن همراهی نکردند.

وی بیان کرد: بخش مهمی از جامعه ما از اصناف و بازاریان تاثیر پذیری دارند به همین خاطر این قشر زحمتکش باید جهاد تبیین را سرلوحه قرار دهند و به روشنگری افکار عمومی کمک کنند.

فرمانده سپاه فتح در ادامه به بیان دلایل دشمنی دنیای غرب و استکبار با جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: یکی از این دلایل بحث استقلال کشور ماست و دشمن از اینکه یک کشور در میان کشورهای جهان خارج از مسیر آنها حرکت می کند عصبانی است.

سردار خرم دل بیان کرد: نظام بین المللی به سمت چند قطبی شدن پیش می رود و یکی از این قطب ها ایران اسلامی خواهد بود به همین خاطر کشور ما مورد هجمه و طمع دشمن واقع شده است. 

وی گفت: بیش از ۲۶۰ شبکه ماهواره ای فارسی زبان شبانه روز علیه کشور ایران تبلیغ می کنند و از طریق فضای مجازی نیز با انتشار اخبار غیر واقعی و جعلی افکار عمومی را به گمراهی می کشاندند.

وی بیان کرد: با وجود تمامی مشکلات جبهه مقاومت در سراسر جهان رو به گسترش است و در رژیم صهیونیستی جنگ بر سر قدرت راه افتاده و اکنون پر از اختلاف و درگیری است.

 خرم دل گفت: روزانه ۱۵ تا ۱۶ اتفاق ناگوار در اسرائیل رخ می دهد و آمریکا نیز منطقه خاورمیانه را با خفت و خواری ترک کرده است.

فرمانده سپاه فتح افزود: عربستان سعودی بعد از هفت سال با ایران ارتباط برقرار کرد و همه این مسائل بیانگر اتفاقاتی است که در منطقه رخ داده و عربستان متوجه این موضوع شده است.

وی ابراز داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری ایران اسلامی به قله ها نزدیک می شود. 

اصناف و بازاریان تحت تاثیر جوسازی رسانه ای دشمن قرار  نگیرنداصناف و بازاریان تحت تاثیر جوسازی رسانه ای دشمن قرار  نگیرنداصناف و بازاریان تحت تاثیر جوسازی رسانه ای دشمن قرار  نگیرنداصناف و بازاریان تحت تاثیر جوسازی رسانه ای دشمن قرار  نگیرنداصناف و بازاریان تحت تاثیر جوسازی رسانه ای دشمن قرار  نگیرنداصناف و بازاریان تحت تاثیر جوسازی رسانه ای دشمن قرار  نگیرنداصناف و بازاریان تحت تاثیر جوسازی رسانه ای دشمن قرار  نگیرنداصناف و بازاریان تحت تاثیر جوسازی رسانه ای دشمن قرار  نگیرنداصناف و بازاریان تحت تاثیر جوسازی رسانه ای دشمن قرار  نگیرنداصناف و بازاریان تحت تاثیر جوسازی رسانه ای دشمن قرار  نگیرنداصناف و بازاریان تحت تاثیر جوسازی رسانه ای دشمن قرار  نگیرنداصناف و بازاریان تحت تاثیر جوسازی رسانه ای دشمن قرار  نگیرنداصناف و بازاریان تحت تاثیر جوسازی رسانه ای دشمن قرار  نگیرنداصناف و بازاریان تحت تاثیر جوسازی رسانه ای دشمن قرار  نگیرند

 

 

ارسال نظرات