رسانه مظهر اقتدار و امید آفرینی در نیروهای مسلح/تأکید بر هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های نیروهای مسلح استان

نشست هم‌اندیشی واحدهای اجتماعی و روابط‌عمومی‌های رده‌های نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان با حضور مسئولان و اصحاب رسانه این رده‌ها در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۷۲۹۹
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، در این نشست مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ضمن تسلیت ایام اربعین اباعبدالله الحسین (ع) گفت: رسانه و جهاد تبیینِ واقعه کربلا توسط حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) صورت گرفت و موجب انتقال روایت واقعه کربلا و مظلومیت امام حسین (ع) و یاران باوفایش به نسل‌های بعدی و جامعه امروز گردید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اکبرپور با اشاره به سخن مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) افزود: اولین وظیفه رسانه و روابط‌عمومی‌ها، مسئله جهاد تبیین است و روشنگری و تبیین به معنی ایفای نقش در مقابل تهاجم فرهنگی و شبهاتی که امروزه دشمنان در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی و جهان اسلام وارد می‌آورند، می‌باشد.

وی با تأکید بر اهمیت نقش روابط‌عمومی‌ها در نیروهای مسلح بیان کرد: روابط‌عمومی و رسانه نقش مهمی در انعکاس و به‌تصویرکشیدن اقتدار نیروهای مسلح دارد و موجب تزریق روحیه امید در انجام مأموریت‌های آنان می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان ادامه داد: روابط‌عمومی در نیروهای مسلح حکم نبض تپنده و پیشانی سازمان را دارد و حیات سازمان وابسته به وجود روابط‌عمومی می‌باشد و باید جان‌فشانی‌ها و فداکاری‌های نیروهای مسلح را به‌صورت شفاف و دقیق به جامعه منتقل کند.

لازم به ذکر است در این جلسه که با حضور اصحاب رسانه و روابط‌عمومی‌های رده‌های نیروهای مسلح مستقر در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد، افراد حاضر در جلسه ضمن بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات سازنده خویش، بر هم‌افزایی و تعامل بین واحدهای روابط‌عمومی نیروهای مسلح در پوشش مناسب رویدادها تأکید کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار