زنجان - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم سیلاب و واکنش سریع هلال احمر در عملیاتی نفس گیر و طاقت فرسا توانستند با حدود 12 ساعت تلاش جسد جوان 31 ساله غرق شده در رودخانه قزل اوزن را پیدا کنند.
کد خبر: ۹۵۳۷۰۷۵
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱

عملیات12 ساعته تیم هلال احمر زنجان برای جستجوی جسد غرق شده در قزل اوزن

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، حکمت اله هاشمی در جمع خبرنگاران افزود: ساعت 14:15 روز جمعه پاسگاه ارمغانخانه گزارش یک مورد غرق شدگی در رودخانه قزل اوزن را جهت امدادرسانی به ندای امداد اطلاع داد.

وی اظهارداشت: بلافاصله یک تیم ارزیاب و 2 تیم سیلاب و واکنش سریع با هشت نفر از نیروهای عملیاتی همراه با 2 دستگاه خودروی کمک دار، یک دستگاه آمبولانس و موتورسیکلت برای جست و جوی فرد غرق شده به روستای کلاسر بخش ارمغانخانه اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: پس از 6 ساعت تلاش تیم سیلاب و واکنش سریع در دل آبهای قزل اوزن، 20:30 شب گذشته/جمعه/ جسد را در این رودخانه پیدا کردند.

هاشمی تاکید کرد: پس از پیدا شدن جسد بی جان این جوان 31 ساله، تیم سیلاب و واکنش سریع با توجه به صعب العبور بودن و دشواری تردد در مسیر و عدم تردد خودروها در بخشی از راه، پیاده جسد را حمل کرده و ساعت 2:10 بامداد امروز/شنبه/ در روستای جزوان ارمغانخانه تحویل اورژانس دادند.

وی متذکر شد: با فرارسیدن فصل تابستان و گرما برخی از شهروندان در حاشیه رودخانه ها، سدهای کشاورزی و کانال های آب بدون رعایت نکات ایمنی و عدم آشنایی به شنای ایمن اقدام به شما می‌کنند که متاسفانه در بیشتر مواقع دچار غرق شدگی می‌شوند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از هموطنان خواست؛ در صورت گرفتار شدن در حوادث و سوانح برای دریافت خدمات امدادی بلافاصله با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس بگیرند.

ارسال نظرات