موکب حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان نیکشهر اماده پذیرایی زائران حرم اباعبدالله (ع)

موکب حضرت ابوالفضل (ع) درورودی شهرستان نیکشهرروزانه به بیش از۱٠٠٠نفرخدمات رسانی می کند.
کد خبر: ۹۵۳۶۸۰۲
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیکشهر،سرهنگ حسین نکوئی فرمانده سپاه شهرستان نیکشهر ضمن تسلیت ایام اربعین و ماه صفر گفت: موکب حضرت ابوالفضل العباس(ع) شهرستان نیکشهر از تاریخ ۲۸ مرداد ماه سال امسال کار خودش را در ورودی شهرستان و در کنار پلیس راه آغاز کرده است.

وی افزود: روزانه بیش از هزار پرس غذا در مجموع در این موکب طبخ می‌شود و در بین زوار گرامی و عزیز توزیع می‌شود. تاکنون بیش از ۶۰۰۰ پرس در وعده‌های ناهار و شام پذیرایی شدند روزی ۲۵ تا ۳۰ دستگاه خودرو ماشین اتوبوس از این مسیر تردد می کند و در این ایستگاه با رعایت نکات بهداشتی امدادی پذیرایی می‌شوند.

نکوئی در ادامه گفت: در پذیرایی از زوار از شربت و شیرینی و حتی خدمات بهداشتی و درمانی به این افراد ارائه می‌شود هر روز از ساعت ۱۴ ظهر تا پاسی از شب حدودا ساعت 2 بامداد اتوبوس از این مسیر تردد می‌کند و به زوارپاکستانی خدمات رسانی می‌شود.

فرمانده سپاه نیکشهر در ادامه گفت: موکب تا روز اربعین ادامه داشته و فعال است. بیشتر هزینه‌ها و کمک‌هایی که در اینجا هست، کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی بوده و کمک‌ها و خدمات بهداشتی و درمانی هم توسط گروه‌های جهادی در حال انجام است. جهادگران در کنار آنها در کنار نیروهای ادارات و مردم هستند.

نکوئی تصریح کرد: اداراتی که همکاری کردند از مجموعه شهرداری و فرمانداری خصوصاً تشکر می‌کنم و ناحیه سپاه ناحیه نیکشهر سازمان تبلیغات، صنعت و معدن، جهاد کشاورزی و... که در این ایام به صورت ویژه در کنار دوستان ستاد اربعین شهرستان دارند فعالیت می‌کنند.

وی افزود: در رأس همه جناب آقای داودی معاون سیاسی فرماندار پیگیر این امورات هستند تا بتوانیم در کنار هم به زوار اباعبدالله الحسین خدمت رسانی کنیم.

این مقام مسئول اذعان کرد: زوار پاکستانی عاشقان و دلسوختگان حرم امام حسین که به حرم امام رضا(ع) و حضرت معصومه(ص) و قم می‌روند و در عراق و کربلا حضور پیدا می‌کنند. باعث افتخار است بتوانیم به عنوان خادمان آقا اباعبدالله و خادمان زوارپاکستانی ماهم در حد توان خودمان خدماتی را ارائه بدهیم.

وی افزود: امسال دومین سال است که زائران از مرز ریمدان وارد ایران می‌شوند و وارد شهرستان نیکشهر شده و ورودی اصلی این زوار از شهرستان نیکشهر می‌گذرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار