زنجان-دبیر ستاد اربعین استان زنجان گفت: تا پایان روز گذشته ۱۳ هزار و ۷۰ قطعه گذرنامه زیارتی همچنین چهار هزار و ۳۰۰ قطعه نیز گذرنامه های تاریخ گذشته و تمدیدی در این استان صادر شد.
کد خبر: ۹۵۳۶۷۲۱
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴

صدور بیش از ۱۳ هزار قطعه گذرنامه زیارتی در زنجان

باقر سپهری در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان افزود: پیرو بررسی‌های که از حضور زائران و مواکب در کشور عراق و داخل کشور انجام گرفته اوضاع بسیار خوبی در آن‌ها حاکم بوده و تاکنون هیچ مساله و مشکلی در این خصوص وجود نداشته است.

وی اظهار داشت: قالب برنامه‌های ستاد اربعین استان به طور روزانه و طبق برنامه زمان بندی انجام شده در حال اجراست به طوری که حتی جلوتر از زمان هستیم و مدیریت خوبی انجام گرفته است.

این مسئول ادامه داد: روز گذشته نیز بازدیدی از محل ترمینال شهر زنجان و کمیته حمل سوخت استان انجام شد.

وی اضافه کرد: با زوار اعزامی، رانندگان اتوبوس و نمایندگان شرکت‌های حمل و نقل نیز به صورت حضوری گفتگو شد و فعالیت‌ها نیز مورد نظارت قرار گرفت.

مدیرکل امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی استانداری زنجان خاطرنشان کرد: هم اکنون اوضاع کیفی خدمات در حوزه حمل و نقل بسیار راضی کننده است و می‌توان گفت نسبت به سال گذشته موفق‌تر عمل کرده ایم.

وی با بیان اینکه موج اول اعزام زائرین حسینی به مرز‌های کشور بدون مشکلی سپری شده است، گفت: پیش بینی می‌شود شمار زوار اربعین از اواخر هفته جاری روند افزایشی داشته باشد که در این خصوص برنامه ریزی عمیقی انجام گرفته است تا کمبودی در تامین وسیله نقلیه وجود نداشته باشد.

دبیر ستاد اربعین استان زنجان خاطر نشان کرد: با کار‌های انجام گرفته سفر به سایر استان‌ها نیز مدیریت شده است به طوری که همزمان با پوشش مسافران مرز مهران، اعزام اتوبوس‌های مسافربری به تهران نیز انجام می‌شود و مسافران سایر استان‌ها هم به شرط حضور، خدمات دهی می‌شوند.

ارسال نظرات