زنجان-با حضور رئیس هیئت مدیره صنایع شیر ایران،صبح امروز ۲۵طرح تولیدی، زیست محیطی و تحقیقاتی شرکت شیر پاستوریزه پگاه در زنجان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۳۶۷۱۰
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

افتتاح ۲۵ پروژه تولیدی-تحقیقاتی در شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ سیاوش نیازی؛ رئیس هیئت مدیره صنایع شیر ایران صبح امروز در حاشیه افتتاح ۲۵ طرح تولیدی، زیست محیطی و تحقیقاتی شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان اظهار داشت: این شرکت با در طول دوسال گذشته در افزایش تولید محصولات به پیشرفت خوبی دست یافته است.

رئیس هیئت مدیره صنایع شیر ایران در خصوص بورسی شدن شرکت پگاه زنجان نیز گفت: این شرکت، به همراه یک شرکت دیگر جزو شرکت‌هایی است که در اولویت فرابورس قرار گرفته است و فرایند اداری در حال انجام است.

نیازی با اشاره به ۲۵ پروژه افتتاح شده امروز شرکت پگاه زنجان افزود:۵۰ میلیارد تومان هزینه برای پروژه‌ها صرف شده است.

وی تصریح کرد: مقدمات ۱۸ پروژه جدید در خط تولید نیز با ۱۸۰ میلیارد تومان هزینه در حال انجام است و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه شرکت پگاه زنجان در حوزه برخی محصولات عملکرد بسیار خوبی داشته و در این زمینه تک است گفت: به دنبال این هستیم از بابت توسعه به مجموعه کمک نماییم تا پاسخگویی نیاز کشور باشد.

نیازی در پایان ادامه داد: در حال حاضر ۲۲۰ نفر در حال کار در مجموعه پگاه زنجان هستند و با افتتاح پروژه‌های جدید برای ۴۵ نفر نیز اشتغالزایی ایجاد خواهد شد.

ارسال نظرات