معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: ۲۰ درصد از واحد‌های راکد استان با حمایت مالی و پرداخت تسهیلات مورد نیاز به چرخه تولید بازگشتند.
کد خبر: ۹۵۳۶۶۸۸
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، علی نوری روز چهارشنبه در آخرین روز از هفته دولت و در بازدید از کارگاه تولید صنایع دستی واقع در شهرک صنعتی شماره یک سنندج اظهار کرد: به طور جدی پیگیرمسائل مربوط به تولید و اشتغال دراستان هستیم.

وی با اشاره به اینکه وضعیت تولید درواحد‌های تولیدی استان باید بهبود پیدا کند، اضافه کرد: اقدامات خوبی برای احیای واحد‌های راکد در استان انجام شده است و به زودی جشن احیای واحد‌های راکد با حضور مسئولان ارشد کشوری و استانی برگزار می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان بیان کرد: یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای حمایت از واحد‌های تولیدی استان مصوب شده که از این میزان یک هزار میلیارد ریال آن تسهیلات بانکی و ۵۰۰ میلیارد ریال هم کمک بلاعوض دولتی است.

کارگاه تولیدی صنایع دستی ۱۲ سال است که در سنندج فعالیت می‌کند و در حال حاضر ۱۵ نفر در آن مشغول به کار هستند.

این واحد برای ادامه فعالیت به ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش نیاز دارد که در این بازدید مسئولان وعده پرداخت این میزان وام را از محل تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه امسال دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار