خبرهای داغ:

روایت استاد دانشگاه از چگونگی قرار گرفتن در مسیر خدمات جهادی اربعین با بسیج

استاد دانشگاه و عضو گروه جهادی غیور اصلی گناباد گفت: بین گزینه های حضور در شیفت حرم رضوی، صله رحم والدین در شهرستان و همراهی با این گروه جهادی از قرآن مشورت گرفتم که حضور و خدمت رسانی در مسیر اربعین حسینی رزق معنوی ما شد.
کد خبر: ۹۵۳۶۶۲۷
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰

روایت استاد دانشگاه از چگونگی قرار گرفتن در مسیر خدمات جهادی اربعین با بسیج

امیر طلوعی در گفتگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد مقدس، با اشاره به چگونگی قرارگرفتن در مسیر خدمات جهادی اربعین حسینی، اظهارکرد: ۳ سال قبل برای نماز مغرب به مسجد رفته بودم که در بین الصلاتین برای بازسازی خانه مادر شهید اعلام و ثبت نام می کردند که اولین زمینۀ حضورم در خدمت رسانی به مردم را با عضویت در گروه جهادی غیور اصلی را تجربه کردم.

استاد دانشگاه شهرستان گناباد تصریح کرد: سقف خانۀ مادر شهید به دلیل بارش شدید باران آبچکه می‌کرد و گروه جهادی شهید غیور اصلی آستین همت بالا زدند و منزل این مادر شهید والامقام را تکمیل و بازسازی نمود.

وی با اشاره به طعم شیرین خدمت رسانی به مردم به خصوص خانواده شهدا، افزود: واقعاً مسئولان ما چه جوابی به خانواده های شهدا و ایثارگران دارند درحالی که امام این انقلاب خمینی کبیر (ره) فرمودند خانوادۀ شهدا چشم و چراغ این ملت هستند.

طلوعی از چگونگی همراهی با گروه جهادی غیور اصلی گناباد که برای ساخت سرویس بهداشتی و آشپزخانه به مسیر راهپیمایی اربعین آمده است، اضافه کرد: بین گزینه های حضور در شیفت حرم مطهر رضوی، صله رحم والدین در شهرستان و همراهی با این گروه جهادی از قرآن مشورت گرفتم که حضور و خدمت رسانی در مسیر اربعین حسینی رزق معنوی ما شد و تازه اینجا فهمیدم که راهپیمایی اربعین حسینی چه عظمت و اهمیتی دارد.

خبرنگار اعزامی/ غلامرضا ترابی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار