خدمت‌رسانی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به زائران پاکستانی اربعین

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در بازدید از روند خدمت‌رسانی به زائران پاکستانی مستقر در زائرسرای امام رضا (ع) زاهدان بر هم‌افزایی کلیه دستگاه‌های اجرایی زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان سیستان و بلوچستان و خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) تأکید کرد.
کد خبر: ۹۵۳۶۲۳۱
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، خلیل احمد سلامی گفت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته بر حسب وظیفه شرعی و ملی خویش اقدام به برپایی موکب در مرز میرجاوه و زائرسرای امام رضا (ع) زاهدان نمودیم تا میزبان شایسته‌ای برای زائران پاکستانی که از مرزهای میرجاوه و ریمدان جهت تشرف به عتبات‌عالیات وارد خاک کشورمان می‌شوند، باشیم.

وی افزود: این موکب‌ها به همت کلیه دستگاه‌های اجرایی زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان سیستان و بلوچستان برپا شده است.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار داشت: امام حسین (ع) به همه ما درس آزادگی و انسانیت داد و متعلق به قشر، دین و مذهب خاصی نیست؛ بلکه به تمام آزادی‌خواهان جهان تعلق دارد.

سلامی ادامه داد: یکی از مسائل مهم از منظر حضرت امام حسین (ع) مردانه زیستن بود و بر این موضوع تأکید فراوانی داشتند و فرمودند "اگر دین ندارد، آزاده باشید" که ما باید این الگو را در زندگی خویش پیاده کنیم.

وی بیان کرد: پذیرایی از زوار پاکستانی نشان از فرهنگ مهمان‌نوازی مردم ایران دارد و باید این مهمانی معنوی را گسترش دهیم تا خاطرات خوشی برای مردمان کشور پاکستان رقم بزنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار