خبرهای داغ:
احمدوند خبر داد

افتتاح و کلنگ‌‌زنی ۳۴ پروژه طی هفته دولت در نهاوند

همدان-فرماندار نهاوند با اشاره به افتتاح ۳۴ پروژه شهرستان نهاوند در هفته دولت گفت: در هفته دولت در شهرستان نهاوند ۳۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان کلنگ زنی، افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۹۵۳۶۱۷۶
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ضرغام احمدوند در جلسه شورای اداری شهرستان نهاوند در شهر فیروزان ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: از نگاه استاندار همدان به شهرستان نهاوند بسیار سپاسگزاریم .

وی در ادامه با اشاره به افتتاح ۳۴ پروژه شهرستان نهاوند در هفته دولت بیان کرد: در هفته دولت در شهرستان نهاوند ۳۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان کلنگ زنی، افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار نهاوند افزود: امروز در سومین روز هفته دولت ۶ سند از پروژه‌های نهضت ملی مسکن فیروزان و شهرک امیر کبیر شهر نهاوند به دست مردم خواهد رسید .

وی با بیان اینکه پروژه نهضت ملی مسکن بالای ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، تصریح کرد: تعداد ۲۱۰ واحد مسکن ملی نهضت ملی شهر فیروزان ، ۲۷۶ واحد شهر برزول و ۷۵۹ شهر نهاوند وارد چرخه نهضت ملی خواهند شد .

احمدوند با بیان اینکه ۱۳۸ خانوار فیروزانی نیز از مسکن نهضت ملی برخوردار خواهد شد، گفت: ۲۳ هزار و ۸۴۰ واحد روستایی شهرستان نهاوند وجود دارد که از این تعداد ۲۱ هزار و ۴۵۰ مسکن مقام سازی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار