مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی عنوان کرد:

۳۸۰۰ زائر پاکستانی در سه موکب سیستان و بلوچستان پذیرایی شدند

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی سیستان و بلوچستان گفت: در سه روز گذشته سه هزار و ۸۰۰ زائر پاکستانی عازم اربعین حسینی در موکب ها و زائرسرای مستقر در مجموعه این اداره‌کل پذیرایی و اسکان داده شدند.
کد خبر: ۹۵۳۶۱۲۶
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸

منصور سعیدی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با بیان اینکه اربعین؛ نماد بارز اتحاد اسلامی حول پرچم امام حسین(ع) است، اظهار کرد: با توجه به آغاز سفرهای زائران اربعین حسینی (ع) و اینکه سیستان و بلوچستان دروازه شرقی ورودی به کربای معلی است، تمهیدات لازم برای استقبال از زائران اندیشیده شده و از تمام ظرفیت‌ها جهت پذیرایی از زوار استفاده خواهد شد.

وی افزود: در سه روز گذشته سه هزار و ۸۰۰ زائر اربعین حسینی به موکب های مستقر در مرز ریمدان و میرجاوه و همچنین زائرسرای الغدیر وارد شده و از آنان استقبال و پذیرایی به عمل آمد.

این مقام مسوول ادامه داد: مجموعه زائرسرای الغدیر نیز در سه روز گذشته با تهیه و طبخ روزانه یک‌هزار پرس غذا و توزیع شیر، میوه، شربت، اسباب اسکان و پذیرایی از یک‌هزار و ۱۰۰ زائر اربعین را فراهم کرده است.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در حال حاضر تمامی امکانات لازم جهت رفاه حال زائران گرامی برای اسکان، استحمام و درمان در زائرسرا فراهم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار