خبرهای داغ:
شکوهی خبر داد

اعزام ۹۵ نفر نیروی درمانی و بهداشتی از همدان به مرز خسروی

همدان-رئیس اورژانس پیش بیمارستانی همدان از اعزام ۴۵ نفر نیروی درمانی و ۵۰ نفر نیروی بهداشتی در قالب ۴ تیم به مرز خسروی و استان‌های معین کرمانشاه و ایلام برای خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۶۱۱۷
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان محمدرضا شکوهی امروز در مراسم اعزام کارون بهداشت و درمان اربعین حسینی استان همدان به مرز خسروی اظهار کرد: به منظور خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی استان ۴۵ نفر نیروی درمانی و ۵۰ نفر نیروی بهداشتی در قالب ۴ تیم به استان‌های معین کرمانشاه و ایلام اعزام می‌کند.

وی با بیان اینکه اولین تیم درمانی طی روز گذشته به منطقه اعزام شد، عنوان کرد: امروز ۲۴ نفر از نیرو‌های پیش بیمارستانی با دارو و تجهیزات پزشکی کامل، ۶ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه موتورلانس به پایانه مرزی خسروی اعزام شد تا  در مسیر رفت و برگشت زوار اربعین خدمات بهداشتی و درمانی ارائه دهند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی همدان به اعزام ۲۱ پرستار و پیراپزشک طی روز گذشته به مرز خسروی اشاره و عنوان کرد: در روز هشتم شهریور ماه نیز یک تیم سه نفره پزشکی به استان ایلام و شهرستان مهران اعزام خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز در این مراسم خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی را توفیقی بزرگ عنوان و بیان کرد: کسانی که خود را از سفر به این زیارت بزرگ معنوی دوری می‌کنند خود را از توفیق و سعادت بزرگ محروم می‌کنند.

محمدمهدی مجذوبی خاطرنشان کرد: امیدواریم در خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی بیش از پیش موفق باشیم و بتوانیم خدمات خوبی ارائه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار