خبرهای داغ:
سرهنگ آقابیگی:

باید به فکر جذب نیروهای هنرمند در تراز انقلاب اسلامی باشیم

همدان-مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان با بیان اینکه باید به فکر جذب نیروهای هنرمند در تراز انقلاب اسلامی باشیم، گفت: باید هنرمندان و دانش آموزانی که استعداد آنها نهفته است شناسایی و جذب کنیم.
کد خبر: ۹۵۳۵۸۴۲
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، سرهنگ احمد آقابیگی در جلسه هیئت اندیشه‌ورز کانون بسیج هنرمندان شهرستان بهار اظهار کرد: هنر در وجود انسان قرار دارد و هنرمندان مانند الماس کم یاب هستند و باید جستجو کرد تا آنها را پیدا کرد

وی افزود: هنرمندان باید همیشه با امید و هدف زندگی کنند چراکه اگر دچار یاس و نا امیدی شوند خود را از زندگی حذف می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان با بیان اینکه باید به فکر جذب نیروهای هنرمند در تراز انقلاب اسلامی باشیم، اظهار کرد: با توجه به کمبود هنرمند، باید هنرمندان و دانش آموزانی که استعداد آنها نهفته است شناسایی و جذب کرده و با آموزش آنها کسب و کار رونق پیدا ‌کند.

وی از آموزش و سازماندهی هنرمندان سراسر استان خبر داد و گفت: برنامه‌هایی در راستای شناسایی و آموزش و سازماندهی هنرمندان داریم که در دستور کار قرار گرفته است و با استعدادسنجی دانش‌آموزان با ورود به مدارس باید دانش آموزان هنرمند شناسایی و به پرورش استعداد آنها پرداخته شود.

* فرهنگ هنوز به جایگاه اصلی خود دست نیافته است

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار نیز در ادامه عنوان کرد: کانون بسیج هنرمندان از بدو تشکیل رسالتی که بر عهده داشت این بود که با جذب افراد بسیجی هنرمند به کارهای فرهنگی و هنری رونق ببخشد.

سید حسین حسینی ادامه داد: در جامعه ما فرهنگ فعلا به جایگاه اصلی خود دست نیافته است و اگر بخواهیم موفق شویم باید پرورش هنرمندان را داشته باشیم .

در ادامه نیز هر یک از اعضای هئیت اندیشه ورز کانون بسیج هنرمندان شهرستان بهار به بیان نقطه نظرات و انتقادات خود از جمله عدم حمایت از هنرمندان، ضعف کار فرهنگی، نبودن هنرمند، عدم فرهنگ سازی، عدم تزریق بودجه در کارهای درست و... پرداختند و پیشنهاداتی از جمله راه اندازی مدرسه هنر در شهرستان، آسیب سنجی و استعدادسنجی از دانش آموزان هنرمند برای جذب و به کارگیری آنها و... مطرح شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات