خبرهای داغ:
مسئول سازمان ورزش بسیج:

رسالت سازمان ورزش بسیج قهرمان‌پروری و پهلوان‌پروری است

مسئول سازمان ورزش بسیج با اشاره به اینکه سازمان بسیج توانسته است مسابقات خوبی را در استان‌های مختلف کشور برگزار کند تاکید کرد: بالای ۵۰۰ نفر از ۲۱ استان در این مسابقات حضور دارند و هزاران جوان پیگیر مسابقات کشتی بسیج هستند و در این مسابقات تلاش می‌کنند تا به باشگاه ورزشی مقاومت ما راه پیدا کنند.
کد خبر: ۹۵۳۵۷۴۳
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷

رسالت سازمان ورزش بسیج قهرمان‌پروری و پهلوان‌پروری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج سرهنگ نشاطی مسئول سازمان ورزش بسیج در نشست خبری مسابقات قهرمانی کشتی بسیج گفت: رسالت سازمان ورزش بسیج قهرمان پروری و پهلوان پروری است.


وی با اشاره به اینکه سازمان بسیج توانسته است مسابقات خوبی را در استان‌های مختلف کشور برگزار کند تاکید کرد: بالای ۵۰۰ نفر از ۲۱ استان در این مسابقات حضور دارند و هزاران جوان پیگیر مسابقات کشتی بسیج هستند و در این مسابقات تلاش می‌کنند تا به باشگاه ورزشی مقاومت ما راه پیدا کنند.


مسئول سازمان ورزش بسیج ضمن ابراز رضایت از پیشرفت فنی و اخلاقی و فکری این دور از مسابقات ابراز امیدواری کرد با توجه به تعاملی که بین بسیج و فدراسیون کشتی و هیئت کشتی نیروهای مسلح وجود دارد بتوان بهترین کشتی‌گیران را به بدنه کشتی کشور اضافه کرد.

وی با اشاره به اینکه ورزش کشتی به عنوان شناسنامه و ویترین ورزش کشور معرفی شده است افزود: ما نیز خوشحال می‌شویم اگر بتوانیم بهترین و اخلاق مدارترین نفرات را به این ورزش پرافتخار اضافه کنیم تا انشاء الله بتوانیم شاهد موفقیت‌های بیشتر در عرصه‌های مختلف باشیم.

 

در این نشست سردار مسلمی رئیس هیئت کشتی بسیج با اشاره به سطح بسیار بالای این دور از مسابقات که به مدت سه روز در حال برگزاری است، گفت: در این مسابقات حدود ۳۴۹ نفر از کشتی‌گیران آزاد و فرنگی از ۲۱ استان در حال رقابت هستند که به همراه مربیان و سرپرستان، جمعاً بالغ بر ۵۵۰ نفر می‌شوند. که در قالب ۲۳ تیم در رشته آزاد و ۱۶ تیم در رشته فرنگی در این مسابقات شرکت کرده‌اند.


وی افزود: در این دور از مسابقات رده سنی جوانان و امید نیز حضور دارند.


رئیس هیئت کشتی بسیج در خصوص نحوه گزینش ورزشکاران گفت: گزینش ورزشکاران از طریق برگزاری مسابقات انتخابی در سطح شهرستان‌ها و سپس استانی و نهایتاً برگزاری مسابقات کشوری بوده است.


وی همچنین تاکید کرد: البته برخی از استان‌ها که جایگاه ویژه‌ای در کشتی کشور دارند سهمیه بیشتری گرفتند و با چند تیم حضور یافتند.

سردار مسلمی برگزاری این دور از مسابقات در سالن شهدای هفتم تیر تهران را موجب ارتقاء سطح مسابقات دانست و گفت: جا دارد در اینجا از زحمات جناب آقای دکتر دبیر جهت اختصاص این سالن تقدیر و تشکر ویژه به عمل آید.

سردار حیدرنیا رئیس هیئت کشتی نیروهای مسلح در نشست خبری مسابقات قهرمانی کشتی بسیج گفت: انشاالله بعد از برگزاری مسابقات کشتی سایر ارگان‌های نظامی و انتظامی کشور مسابقات انتخابی تیم ملی نیروهای مسلح برگزار خواهد شد و نفرات برتر آن را برای اعزام به مسابقات ارتش‌های جهان که در آذر ماه در کشور آذربایجان برگزار خواهد شد انتخاب خواهیم کرد.


وی در خصوص مسابقات کشتی بسیج اظهار کرد: در این مسابقاتی که امروز شاهد آن بودیم جوانان عزیز و استعدادهای بسیار خوبی در بین بسیجیان به چشم می‌خوردند که با شور و علاقه و انگیزه فراوان و با تکنیک‌های بسیار بالا مبارزه می‌کردند و انشاالله بتوان از ظرفیت بسیار بالای آنان در بدنه تیم‌های ملی بهره برد.


سردار حیدرنیا افزود: باید بدنه اصلی همه تیم‌های ملی‌مان را جوانان بسیجی تشکیل دهند تا بتوانیم در همه عرصه‌ها پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اهتزاز در بیاوریم.


وی ابراز امیدواری کرد با پشتیبانی‌هایی که فدراسیون کشتی از ورزش نیروهای مسلح و کشتی بسیج دارد، این عزیزان بتوانند در قهرمانی تیم ملی کشتی ایران سهیم باشند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار