وزیر راه و شهرسازی:

نهضت دوم واگذاری زمین در قانون جوانی جمعیت آغاز می‌شود

زنجان -وزیر راه و شهرسازی گفت: یکی از موضوعاتی که قانون به ما تکلیف کرده واگذاری زمین در قانون جوانی جمعیت است که از اواخر شهریورماه، نهضت دوم آن آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۵۳۵۵۴۲
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲

نهضت دوم واگذاری زمین در قانون جوانی جمعیت آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، مهرداد بذر پاش روز پنجشنبه در واگذاری تعدادی از واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن در استان اظهار داشت: هم اکنون ۱۶۰ هزار واحد روستایی در کشور در حال ساخت است و تا پایان سال ۵۰۰ هزار قطعه زمین توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مردم واگذار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: این مهم اتفاق بزرگی است که تولید مسکن را افزایش خواهد داد که این کار از مشهد مقدس آغاز خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه دولت با وجود مشکلات در حوزه مسکن شجاعانه وارد عمل شده است، گفت: دولت هم در واگذاری‌ها و هم پرداخت تسهیلات تمامی توان خود را به کار گرفته تا مردم به راحتی در ساخت مسکن وارد عمل شوند.

بذر پاش با بیان اینکه افزایش تولید مسکن در قیمت مسکن نیز تاثیر گذار است، گفت: مسکن برای عموم مردم مهم است و برای دولت نیز جزء رئوس مهم محسوب می‌شود.

وی افزود: طبق قانون جهش تولید مسکن سالانه باید یک میلیون زمین برای تولید مسکن فراهم کنیم و این در حالی است که به اشتباه گفته می‌شود دولت قرار است مسکن بسازد در حالیکه دولت همه ظرفیت‌ها را به کار می‌گیرد تا مردم مسکن بسازند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: همه شاخص‌ها از رشد نهضت ملی مسکن حکایت دارد، هرچند از نحوه پرداخت تسهیلات راضی نیستیم، اما امسال رشد خوبی در این خصوص به وقوع پیوسته است.

وی یادآور شد: تامین زمین، واگذاری و ارائه تسهیلات لازم در سال جاری رشد خوبی داشته و تا پایان سال ادامه دارد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دولت سیاست‌های مختلفی را در خصوص مسکن اجرایی می‌کند، افزود: عمده سیاست دولت در این زمینه، مجتمع سازی است که استان زنجان در این خصوص رشد قابل قبولی داشته و سرعت استان در این خصوص بیشتر هم خواهد شد به طوری که طی سال آینده یک نهضت واقعی در واگذاری واحد‌ها رخ خواهد داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار