پیام تسلیت فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا درپی درگذشت شیخ ولی الله عموزادی

ساری-سردار سیاوش مسلمی فرمانده و حجت الاسلام جعفر رعایتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با صدور پیام مشترکی درگذشت شیخ ولی الله عموزادی را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۵۳۵۴۶۸
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹

پیام تسلیت فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا درپی درگذشت شیخ ولی الله عموزادی

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار سیاوش مسلمی فرمانده و حجت الاسلام جعفر رعایتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با صدور پیام مشترکی درگذشت شیخ ولی الله عموزادی را تسلیت گفتند.متن پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت عالم مجاهد و روحانی ربانی و جلیل القدر حضرت حجت الاسلام شیخ، ولی الله عموزادی موجب تاثر و تالم فراوان اینجانبان و مردم دیار عالم پرور مازندران گردید.

آن فقیه وارسته از زمره استادان برجسته حوزه‌های علمیه مازندران بود که علاوه برفعالیت‌های مخالصانه در سنگر علوم دینی و تربیت شاگردان دینی و انقلابی، مجاهدت، فداکاری و ایثارگری مرحوم در دوران پیروزی انقلاب و پس از آن در سنگر هشت سال دفاع مقدس در تاریخ این مرز و بوم برای همیشه جاوید و ماندگار است.

سجایای اخلاقی و سیره و روش آن فقید سعید که مدتی در کسوت قائم مقام حوزه نمایندگی، ولی فقیه در لشکر سرفراز ۲۵ کربلا و منطقه مقاومت بسیج مازندران در خدمت رزمندگان اسلام بود و پس از آن در راه تحقیق و تدریس و خدمت به ترویج و نشر مکتب اسلام و اهل بیت (علیهم السلام) عمر شریف خویش را سپری کرد، شمع فروزان محفل حوزه‌های علم و عمل بوده است.

این عالم زاهد و ساده زیست علاوه بر تدریس در حوزه‌های علمیه، محل رجوع و مورد اعتماد آحاد مردم بود و در خدمت به مسائل و گره گشایی و حل مشکلات مردم گوی سبقت را از همگان ربوده بود.

اینجانبان رحلت این عالم فقید را به محضر حضرت، ولی عصر ارواحنا له الفداء، و مراجع معظم و مقام معظم رهبری و اساتید و شاگردان و طلاب حوزه‌های علمیه به ویژه آشنایان و بستگانشان تسلیت عرض نموده و از خدای متعال برای این عالم زاهد رحمت واسعه و حشر با اولیایش و برای بیت مکرم و سایر بازماندگان مرحوم، سلامتی و صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم.

سرتیپ دوم پاسدار سیاوش مسلمی
فرمانده سپاه کربلا مازندران

حجت الاسلام رعایتی
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار