زنجان _ مسئول بسیج جامعه پزشکی استان زنجان گفت: حضور پزشکان در مناطق محروم از جمله ویژگی این قشر است که در قالب گروه های جهادی خدمت رسانی می کنند.
کد خبر: ۹۵۳۵۲۶۶
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶

بهره‌مندی مناطق محروم زنجان از خدمات پزشکان جهادی ؛گ

دکتر مشهود تقیلو در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن تبریک روز پزشک، اظهار داشت:با توجه به افزایش نیاز‌های جامعه امروز شاهد خدمات درمانی و بهداشتی گسترده در مناطق روستایی و شهری هستیم.

وی تصریح کرد:همکاران علیرغم گستردگی کار در مناطق شهری و روستایی در قالب گروه‌های جهادی در مناطق محروم در حال خدمت رسانی هستند.

تقی لو با اشاره به اینکه پزشکان در کار‌های خیر همیشه ثابت قدم هستند، تصریح کرد:این قشر زحمتکش همواره حامی مردم بوده و در کار‌های فرهنگی، تقویت باور‌های دینی پیشرو هستند.

وی با اشاره به طرح پزشک خانواده، گفت:این طرح در حال اجرا است و شهرستان خدابنده اولین شهرستان است که این طرح در آن اجرایی شده است.

مسئول جامعه پزشکی استان زنجان خاطرنشان کرد:در این طرح قرار است هر فرد ایرانی دارای یک مراقبت سلامت باشد.

این مسئول با بیان اینکه سعی داریم فرهنگ مطلوب قدیمی مورد مطلوب مرد را در جامعه پزشکی ادامه دهیم، افزود:هدف ما ارائه خدمات به مردم به بهترین شکل است.

تقی لو با اشاره به مشکلات پزشکان در استان، تاکید کرد:پزشکان روزانه خدمت مختلفی در حوزه درمان ارائه می‌دهند، ولی متاسفانه هیچگاه در جامعه این خدمات بیان نمیشود و زمانی که کوچکترین خطا در حیطه پزشکی اتفاق می‌افتد کل جامعه پزشکی مورد هجمه قرار می‌گیرد و جوسازی در محیط حقیقی و مجازی مهمترین مشکل پزشکان است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان زنجان با بیان اینکه پایین بودن درآمد کاری یکی دیگر از مشکلات پزشکان است، گفت: برخی از پزشکان درآمد بالایی دارند و این دیدگاه در مردم ایجاد شده است در حالی که این موضوع در خصوص تمام پزشکان حقیقت ندارد و نباید با یک نگاه قضاوت کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار