معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج منتظران ظهور روستای گورک جمال

مراسم معارفه فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج منتظران ظهور روستای گورک جمال از توابع بخش ساحلی دلوار با حضور فرمانده سپاه امام حسین(ع) دلوار برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۵۱۲۸
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳

معارفه فرومانده پایگاه مقاومت بسیج منتظران ظهور روستای گورک جمال

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، مراسم معارفه فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج منتظران ظهور روستای گورک جمال از توابع بخش ساحلی دلوار با حضور فرمانده سپاه امام حسین(ع) دلوار برگزار شد.

در این مراسم که روز گذشته در مسجد روستای گورک جمال با حضور سرهنگ پاسدار سید ایوب موسوی فرمانده سپاه امام حسین(ع) دلوار برگزار شد هادی درزهگر از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج منتظران ظهور به عنوان فرمانده جدید این پایگاه حکم مسئولیت دریافت کرد.

سید ایوب موسوی فرمانده سپاه امام حسین(ع) دلوار ضمن اشاره به حضور اقشار مختلف مردم در بسیج و نقش آفرینی ایشان گفت : بسیج متعلق به همه ی مردم است و روحیه جهادی در حوزه های مختلف آن حاکم است که همین موضوع باعث شده است بسیج  از بی نظیرترین سازمان های مردمی جهان باشد . 

معارفه فرومانده پایگاه مقاومت بسیج منتظران ظهور روستای گورک جمال

سرهنگ موسوی در این مراسم همچنین عنوان داشت: بسیج یک حرکت اجتماعی است که در هر جامعه ای با توجه به فرهنگ آن جامعه و به اشکال مختلفی در اثر شرایط خاص به وجود می آید و حتی در دوران صدر اسلام نیز به هنگام حمله کفار و منافقین علیه مسلمانان زمانی که فرمان تشکیل نیروی مبارز علیه آنها داده می شود مسلمانان داوطلبانه در مساجد گردهم می آمدند تا توان خود را از نظر نیروی انسانی و تجهیزات نظامی برای مقابله با دشمنان اسلام بسیج کنند.

پایان خبر/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار