زنجان - فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه دشمن اعتماد مردم را هدف قرار داده است،گفت:امنیت نیازمند مشارکت فعال و جمعی در جامعه است.
کد خبر: ۹۵۳۴۷۵۸
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶

دشمن اعتماد مردم را هدف قرار داده است/ امنیت نیازمند مشارکت فعال و جمعی در جامعه است

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ سردار محمد طراقیه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه ماموران نیروی انتظامی در صحنه‌ها و بزنگاه‌های مختلف حضور دارند، اظهار داشت: خبرنگاران همواره در هر شرایط همراه ما هستند و برای انعکاس اخبار، رویداد‌ها و اتفاقات در حال تلاش هستند.

 


وی با بیان اینکه اصحاب رسانه صاحب تعهد و تخصص هستند، افزود: مهمترین رسالت آن‌ها انتقال وقایع و حقایق و پرده برداری از برخی شایعات و ابهامات است.

سردار طراقیه با اشاره به اینکه در حال حاضر در جنگ رسانه‌ای تمام عیار با دشمن هستیم، گفت:این مسئولیت برعهده اصحاب رسانه است که اخبار را هوشمندانه به عموم مردم انتقال دهند.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه دشمن اقدامات فراجا را ضد نقض حقوق بشر نشان می‌دهند، تاکید کرد:امروز اصحاب رسانه به درستی در این نبرد در مقابل دشمنان ایستاده اند و زحمات و اقدامات نیرو‌های انتظامی را بخوبی تبیین می‌کنند.

سردار طراقیه با بیان اینکه نیروی انتظامی استان زنجان برای امنیت و نظم در جامعه شهدای بسیاری تقدیم نظام کرده است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی از مردم و برای مردم است و امنیت محصول جمعی و نیازمند مشارکت فعال است.

ارسال نظرات