خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام گلچهره در گفتگو با بسیج:

دشمن در تهاجم جنگ ترکیبی شکست سنگینی از ملت ایران خورده است

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان گفت: دشمن در میدان و در عرصه عمل، در تهاجم جنگ ترکیبی شکست سنگینی از ملت ایران خورده است.
کد خبر: ۹۵۳۴۷۲۵
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷

حجت الاسلام حسین گلچهره در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان اظهار کرد: دشمن در میدان و در عرصه عمل، در تهاجم جنگ ترکیبی شکست سنگینی از ملت ایران خورده است، او انزوا و به بن بست کشاندن ایران را می‌خواست، که هیچکدام رخ نداد.

وی افزود: دشمن امنیت عمومی و اجتماعی ما را هدف گرفته بود که به لطف خدا و بصیرت مردم در این موضوع نیز ناکام ماند و امروز امنیت عمومی در همه عرصه‌های علمی، اقتصادی، تحصیلی، اشتغال و سایر عرصه‌ها در کشور عزیزمان برقرار است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان اضافه کرد: دشمن شکاف بین مردم و دین را خواهان بود، اما نمی‌دانست اعتقادات معنوی آمیخته با گوشت و خون و این مردم است و با برنامه‌ریزی‌های پوچ دشمن خللی در آن وارد نخواهد شد اما با توجه به هزینه‌های سنگین جبهه استکبار تحقق وقایعی مثل تجمعات غدیر، شب‌های قدر و عظمت برنامه‌های محرم دشمن را مستاصل کرد.

وی ادامه داد: دشمن امسال قصد داشت با بمب‌گذاری یک محرم خونین در کشور راه بیندازد، که با عنایت امام زمان(عج) و درایت سربازان گمنام این توطئه نیز بی‌نتیجه ماند و حتی در یک شهر هم موفق نشدند.

گلچهره حمله کور به حرم حضرت احمد بن موسی (ع) در شیراز را نشانه اوج حقارت و درماندگی دشمن برشمرد و گفت: وقتی دشمن در میدان جنگ ترکیبی شکست خورده، و تلاشش ختم به هیچ دستاورد بزرگی نشده، ناچار است برای خود دستاوردسازی کند و سراغ چنین اقدامات حقیرانه‌ای برود .

وی ادامه داد: شیطان بزرگ، آمریکا در مرز فروپاشی و رژیم جعلی و غیر قانونی صهیونیست هم در حال سقوط است و هر چقدر هم به این مدل اقدامات متوسل شوند به جز سرعت بخشیدن به فروپاشی و سقوط شان اثر دیگری برایشان ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات