رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فیروزکوه، اعلام کرد؛
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)از برقراری امکان واریز روزانه صدقات با شماره گیری کد دستوری #۰۲۱۱۴ *۸۸۷۷ * از طریق گوشی های همراه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۴۶۲۵
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵

«عباس دهباشی» با اشاره به احسان و خیرخواهی مردم نیکوکار و خیر شهرستان فیروزکوه، در گفتگو با خبرنگار بسیج در شهرستان فیروزکوه گفت: صندوق های صدقات در اندازه های بزرگ و متوسط در معابر و محیط های اداری تعبیر شده و در اندازه کوچک خانگی در اختیار شهروندان قرار دارد.

 رئیس کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان فیروزکوه افزود: مردم خیر و نیکوکار شهرستان فیروزکوه در نمازجمعه مبلغ  دو میلیون تومان صدقه ی اول ماه صفر خود را به حساب کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان فیروزکوه واریز کردند.

 وی ادامه داد:  با توجه به تعداد ایتام و مددجویان کمیته امداد امام خمینی ره در شهرستان فیروزکوه  از شهروندان تقاضای کمک و همکاری در ماه صفر را داریم.

 وی از فراهم شدن امکان پرداخت صدقات از طریق تلفن های همراه، خبر داد و بیان کرد: شهروندان عزیز با شماره گیری کد دستوری  #۰۲۱۱۴ *۸۸۷۷ * از طریق تلفن های همراه و شماره کارت مجازی ۳۳۴۲ - ۵۰۰۲ - ۹۹۷۹ - ۶۰۳۷ می توانند نسبت به واریز صدقات ماه صفر یا روزانه  خود اقدام کنند.

 دهباشی  با اشاره به فراهم بودن امکان پرداخت صدقات به هر میزانی که مورد نظر کاربران است، گفت: صدقاتی که از طریق شماره گیری این کد دستوری دریافت می شود؛ به منظور رفع مشکلات معیشتی، درمانی، تحصیلی و مسکن نیازمندان هزینه  خواهد شد.

 

خبرنگار بسیج/ طاهره حاجی مزدارانی

 

ارسال نظرات