خبرهای داغ:

حضور پرشور نونهالان و نوجوانان در سی‌اُمین دوره از مسابقات قرآن و عترت بسیج خواهران در رامهرمز

، سی‌اُمین دوره از مسابقات قرآن و عترت بسیج در سطح حوزه های مقاومت توسط حوزه حضرت ام البنین (س) ناحیه رامهرمز در جوار شهدای گمنام شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۴۶۰۷
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج رامهرمز؛ سرهنگ پاسدار حفیظ اله تقی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهارداشت: این دوره از مسابقات با حضور قاریان و حافظان خواهر  در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، روخوانی و روانخوانی، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه در سطوح سنی مختلف برگزار شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز افزود: تنوع رشته‌های مختلف حفظ و قرائت و مفاهیم در قالب‌های فردی، خانوادگی و گروهی باعث اشتیاق و تشویق روزافزون در استقبال از این اتفاق زیبای قرآنی بوده است.

 

وی گفت: این دوره از مسابقات و رشته‌ها به گونه‌ای در نظر گرفته شده که عموم بسیجیان و آحاد مردم بتوانند در این مسابقات شرکت کنند.

 

 در این دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج در رامهرمز ۴۰ نفر شرکت کردند.

 

سرهنگ تقی زاده همچنین گفت: این دوره از مسابقات با هدف انس عمومی جامعه و آحاد بسیجیان با قرآن و به منظور رونق آموزش‌های قرآنی از طریق برقراری کلاس‌های قرآنی در سطح  پایگاه‌ها و نیز شناسایی و پرورش استعدادهای قرآنی در بین بسیجیان و آحاد مردم برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام عبداله نسب، مسئول تعلیم و تربیت در حاشیه برگزاری سی امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج گفت: ۴۰ نفر در مرحله حوزه‌ای این دوره از مسابقات قرآنی شرکت کردند و شرکت‌کنندگان از سن چهار سال به بالا بودند که خوشبختانه استقبال بسیار خوبی را شاهد بودیم.

 

 وی افزود: شرکت‌کنندگان در رشته های حفظ ۵ سوره آخر، حفظ ۱۰ سوره آخر، حفظ ۲۰ سوره آخر، حفظ یک جزء، حفظ ۳ جزء، حفظ ۵ جزء، حفظ دعای فرج، حفظ ۵ آیه و حفظ و مفاهیم سوره ملک با یکدیگر به رقابت پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار