سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه خوزستان با حضور در سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری استان خوزستان از نزدیک با افعالیت های این سازمان آشنا شد.
کد خبر: ۹۵۳۴۵۴۹
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان خوزستان، روز چهارشنبـه 4 مرداد ماه، سردار حسن شاهوارپور فرمانده محترم سپاه ولیعصر (عج) و هیئت همراه ضمن بازدید از سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری خوزستان، در جریان اقدامات و فعالیت های سازمان در بخش های مختلف از قبیل خدمات فنی تخصصی، طرح های مهارت آموزی، هیئت اندیشه ورز، طرح عمران روستا و ... قرار گرفت.
وی اقدامات بسیج مهندسین عمران ومعماری استان خوزستان در حل مهندس پوربهرامی، گزارش مختصری از فعالیت‌های صورت گرفته ارائه دادند. مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری خوزستان همچنین با اشاره به طرح‌های نوآورانه سازمان از قبیل طرح جوان ماهر در زمینه مهارت آموزی بسیجیان، طرح مسکن یار در خصوص مردمی سازی ساخت مسکن بوسیله تعاونی های خرد، طرح تحول عمران روستا در خصوص هوشمندسازی و ایجاد نمای محرومیت هر روستا بر پایه علم GIS و همچنین سایر دستاوردهای این سازمان، ابراز امیداوری کرد با بتوان با حمایت های مجموعه سپاه حضرت ولیعصر (عج) و فرماندهی محترم آن شاهد پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر فعالیت‌های این سازمان مطرح باشیم.
در ادامه اعضای هیئت اندیشه ورز نیز ضمن ارائه گزارش مختصری از فعالیت‌های تخصصی صورت گرفته در کارگروه‌های این سازمان مطالبات خود را در موضوعات مختلف مطرح کردند.
در انتهای این بازدید سردار شاهوارپور با تشکر از اقدامات صورت گرفته در این سازمان، بر اهمیت فراهم کردن زمینه اشتغال برای جوانان با توسعه مهارت آموزی توسط سازمان بسیج مهندسین به عنوان یک قشر تخصصی با توجه به سهم بالای مشاغل خدماتی تاکید کردند و ضمن اعلام رضایت از ورود بسیج مهندسین به این عرصه نسبت به هماهنگی ظرفیت های موجود در بسیج اعلام آمادگی کردند.
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، جهش بیشتر سازمان بسیج مهندسین را برای خدمات رسانی در عرصه‌های تخصصی، از قبیل مسکن، ایمنی ساختمان‌ها، معماری اسلامی و ... را خواستار شد و در ادامه ضمن اشاره به حوادث تلخی مثل متروپل آبادان و نقش جامعه مهندسین خصوصاً عمران در پیشگیری از بروز این قبیل اتفاقات به سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری خوزستان نسبت به شناسایی ساختمان‌های ناایمن و گزارش مستندات و تذکرهای مورد نیاز به دستگاه‌های ذی‌ربط ماموریت داد.
وی در انتها توفیقات روزافزون مجموعه بسیج مهندسین عمران و معماری خوزستان را از درگاه خداوند متعال مسئلت کرد این مشکلات را در اسراع وقت رفع نماییم.»

ارسال نظرات